زمان مطالعه: 1 دقیقه
راه های جلوگیری از کلاهبرداری ها و پیگیری آن ها

راه های جلوگیری از کلاهبرداری ها و پیگیری آن ها

با گسترش فناوری های روز مانند اینترنت و افزایش روش‌های انتقال وجه، کلاهبرداری‌ های اینترنتی نیز به سرعت افزایش پیدا کرده‌اند.

با گسترش فناوری های روز مانند اینترنت و افزایش روش‌های انتقال وجه، کلاهبرداری‌ های اینترنتی نیز به سرعت افزایش پیدا کرده‌اند. بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی هوشیار بودن کاربران و آگاهی از روش‌های تشخیص ابزارهای پرداختی ایمن از ابزارهای پرداختی جعلی می باشد. با آسمونی همراه باشید.

روش های جلوگیری از کلاهبرداری

  • از واریز وجه (بیعانه) جهت خرید در هرگونه صفحات مجازی نظیر دیوار، اینستاگرام و ... جدا خودداری نمایید.
  • در صورت مسدودی حساب در هر استان یا شهرستان بعد از تماس تلفنی با شماره 096380 کد استان مسدود کننده حساب را وارد نمایید.
  • کلاهبرداری از طریق تلفن و پیامک را از طریق دادسراها پیگیری نمایید.
  • جهت ثبت نام در درگاه های دولت به منظور دریافت خدمات نظیر (یارانه، بانک، قوه قضاییه و ...)، حتما از آدرس معتبر اقدام به ورود نمایید.
  • شکایت شخصی شما از افراد می بایست از طریق دفاتر خدمات قضایی و دادسرا پیگیری گردد.
  • پس از اتمام خرید آنلاین از سایت خارج شوید.
  • برای خرید از مغازه خودتان عملیات پرداخت را انجام دهید.
  • در صورت برداشت وجه از حساب شما بدون اطلاع از صاحب حساب، در هر ساعت از شبانه روز با در دست داشتن مدارک به نزدیکترین دادسرای محل خود در سراسر کشور مراجعه نمایید
  • در صورت ارسال پیام حاوی لینک از شماره های شخصی، به هیچ عنوان روی لینک کلیک نکرده و هیچگونه اجازه نصب برنامه ای را ندهید. در صورت نصب این موارد، جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، حتما گوشی همراه خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
نظر خود را درباره «راه های جلوگیری از کلاهبرداری ها و پیگیری آن ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راه های جلوگیری از کلاهبرداری ها و پیگیری آن ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.