زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی جشنواره فیلم عمار

معرفی جشنواره فیلم عمار

جشنواره فیلم عمار معمولا در دی ماه و در بخش های گوناگون برگزار می شود.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

جشنواره فیلم عمار یکی از جشنواره های سینمایی است که در ماه دی در ایران برگزار می شود. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی این جشنواره سینمایی بپردازیم.

درباره جشنواره

لوگو جشنواره فیلم عمار
لوگو جشنواره فیلم عمار

جشنواره فیلم عمار یک جشنواره سینمایی است و برگزارکننده این جشنواره، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می باشد. اولین دوره جشنواره فیلم عمار در سال 1389 برگزار شد. در اولین دوره حدود بیست اثر شرکت داده شد و این فیلم ها بطور هم زمان در 30 نقطه از ایران اکران شدند. نادر طالب زاده بنیان گذار این جشنواره می باشد.

بخش ها

جشنواره فیلم عمار شامل بخش هایی چون بخش‌ «نماهنگ»، «پویانمایی»، «فیلم ما»، «برنامه تلویزیونی، کلیپ و موشن‌ گرافیک» و «فیلمنامه» می شود.

نظر خود را درباره «معرفی جشنواره فیلم عمار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی جشنواره فیلم عمار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.