زمان مطالعه: 10 دقیقه
تور آمریکا

تور آمریکا

آمریکا یک کشوری با جاذبه های دیدنی فراوان و میزبان اکثر مهاجران خارجی می باشد.

با وجود مهاجرانی که در طول مدت ها به ایالت متحده آمده‌اند بعید است غیر از آمریکا جایی را در دنیا پیدا کنید که این چنین برای سفر گوناگون و متنوع باشد. مسافران تور آمریکا بسیار خوش‌شانس خواهند بود چون این کشور بسیار بزرگ است و در هر گوشه‌اش طبیعت و آب و هوای خاص خودش را به دنبال دارد. و همچنین شما می‌توانید برای یک عمر در این کشور زندگی کنید و یک مکان دیدنی و یا جاذبه برای دیدن خود داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با کشور آمریکا در ادامه مطلب با آسمونی همراه شوید.

اختلاف ساعت آمریکا با تهران 11 ساعت و 30 دقیقه عقب تر از ایران 
زبان رسمی آمریکا انگلیسی
واحد پول رسمی آمریکا دلار آمریکا
نرخ تبدیل ارز آمریکا یک دلار آمریکا برابر با 42.000 تومان ایران است
فرودگاه های بین المللی برتر آمریکا فرودگاه بین المللی هارتسفیلد جکسون آتلانتا – شهر جورجیا آمریکا

فرودگاه بین‌المللی اوهیر شیکاگو – ایلونیز آمریکا
فرودگاه بین‌المللی لس ‌آنجلس – کالیفرنیا آمریکا

 

بهترین زمان سفر با تور آمریکا

بهترین زمان برای بازدید از شهرهای آمریکا ماه مارس تا ماه مه و ماه سپتامبر تا ماه نوامبر است. هوا در این مواقع از سال معتدل‌تر و بهتر است و جمعیت گردشگران کمتر است همین امر امکان گردش در اطراف و بازدید از جاذبه های این شهرها را آسانتر می‌کند. در این میان برای بازدید از نیویورک هیچ محدودیت آب و هوایی وجود ندارد این کلان شهر در هر موقع از سال جاذبه‌ای متناسب با آن فصل را ارائه می‌دهد.

بهترین مکان های اقامتی در آمریکا

بهترین هتل های آمریکا (Waldorf Astoria Chicago)
بهترین هتل های آمریکا (هتل Waldorf Astoria Chicago)
  • Montage Palmetto Bluff

ساختمان اصلی هتل مانند یک عمارت کلاسیک به نظر می رسد و دارای 50 کلبه و سوئیت های کاملا لوکس به طور همزمان با شومینه های روشن و ایوان های دارای صفحه نمایش و حمامهای زیبا می باشد. ویلا های دهکده چند خوابه لوکس هستند اما هرگز برخی از ظرافت های کلبه ها را ندارند. مهمانان می توانند از انواع امکانات تفریحی از جمله زمین گلف زمین دوچرخه سواری زمین تنیس و زمین کروکت کایاک سواری و شنا (در دو استخر) استفاده کنند .و نیز اسپای لوکس بسیار تعریفی این مجموعه را تجربه کنند. تعریف نیست اگر بگوییم Montage Palmetto Bluff یکی از خاص ترین مجتمع های اقامتی در ایالات متحده است.

  • Four Seasons Resort Hualalai

Four Seasons آرامت نها هتل با نشان پنج الماس در جزیره بزرگ به هیچ استراحتگاه دیگری در ساحل کهالا شباهت ندارد. با محوطه ای سرسبز و با منظره ای زیبا و اتاق ها و سوئیت های خصوصی که به سبک خانه های ییلاقی محوطه را در برگرفته اند که در مسیرهای پیچ در پیچ این مجموعه بزرگ جمع شده اند. معماری استخرها و فضاهای عمومی بدون آنکه بیش از حد اغراق شده به نظر بسیار متفکرانه طراحی شده اند. تعداد کم رستوران که البته از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. مسلما بهترین رستوران در جزیره بزرگ است. ارائه خدمات در این مکان با تمام جزئیات بسیار عالی است.

  •  Waldorf Astoria Chicago

والدورف با 188 اتاق مسافران با هدف اوقات فراغت و تجارت را پذیرا است. دارای اتاق های شیک با رنگ های خنثی و مبلمان مدرن و حمام های مرمری باشکوه که دوش جداگانه و وان های مجزا همچنین تلویزیون های داخل آینه حکایت از یک فضای مدرن و لوکس را دارد. از جمله نکات برجسته این هتل می توان به رستوران مجلل بالسان یک اسپا درجه یک و کلوپ سلامتی با امکانات بسیار گسترده و استخر سرپوشیده  اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل در محله پر زرق و برق ساحل گلد آن را در فاصله پیاده روی مغازه های مجلل و رستوران ها و جاذبه ها دیگر قرار می دهد.

  • The Peninsula Beverly Hills

هتل The Peninsula Beverly Hills در آمریکا
هتل The Peninsula Beverly Hills در آمریکا

شبه جزیره بورلی هیلز رتبه پنج الماس را دارا می باشد و اما به عنوان یکی از بهترین هتل های بورلی هیلز و شاید در کل لس آنجلس و احتمالا این در حق این مکان کم لطفی باشد. با قدردانی از کارکنان آن که با دقت وحساسیت از ثروتمندان و افراد مشهور پذیرایی می کنند. شرایط و خدمات آن به عنوان یک مکان لوکس در هالیوود از زمان افتتاح در اوایل دهه 90 ثابت بوده است. 

  • The Inn Above Tide

یک جایگزین آرام برای هتلهای شلوغ در مرکز شهر سانفرانسیسکو و هتل لوکس Above Tide در چند قدمی مغازه ها و رستوران ها و کشتی در Sausalito عجیب و پرطرفدار قرار دارد (سوار شدن کشتی با چشم انداز رو به شهر حدود 30 دقیقه ای طول می کشد). 31 اتاق لوکس که دارای چشم انداز بسیارگسترده خلیج هستند و اکثر آنها با پاسیو مشرف به آب ارائه می شوند. 

  • Calistoga Ranchollection

افراد مشهور و ورزشکاران مدام به مزرعه لوکس Ranch Calistoga برمی گردند. این خود به تنهایی دارای کلاس و اعتبار است. مهمانان، لژهای خصوصی بی نظیری را اجاره می کنند که در یک ملک خصوصی پارک مانند به مساحت 157 هکتار واقع شده است دارای مسیرهای پیاده روی و یک رستوران و آبگرم عالی است. به تمام جزئیات از طراحی اتاق تا برنامه ریزی چشم انداز توجه شده است.

جاذبه های دیدنی آمریکا

  • دریاچه تاهو

دریاچه تاهو بزرگترین دریاچه کشور آمریکا است. این دریاچه در مرز بین کالیفرنیا و نوادا در منطقه سیرا مادار قرار دارد.

  • باتلاق و مرداب اوکه فنوکی

باتلاق اوکه فنوکی که در بین سرخ پوست های ساکن این منطقه به عنوان محل ارتعاش زمین شناخته می شود. و یک منطقه باتلاقی در جنوب آمریکا است که مساحتی بالغ بر 770 مایل مربع را پوشش می دهد.

  • پارک گراند کانیون

دره گرند کنیون آمریکا (Grand Canyon)
دره گرند کنیون آمریکا (Grand Canyon)

پارکی بسیار زیبا و از نظر گونه گونی طبیعی منحصربه‌فرد گرند کنیون و در شمال غربی آریزونا قرار گرفته‌است. شکل امروزی گرند کنیون محصول میلیون‌ها سال حفاری و فرسایش طبیعی است. 

  • موج های آریزونا و یوتا

این موج از ماسه سنگ تشکیل شده است . کسانی که در اینجا قصد پیاده روی و قدم زدن را دارند تجربه ای متفاوت کسب خواهند کرد و از جاهای دیدنی آمریکا به شمار می رود.

  • پارک فورسیت

دشت های مشابه ساوانا در این منطقه به دلیل وجود مناظر زیبای طبیعی و پارک های طبیعی آن شهرت داشته است در این میان پارک فوریست را می توان بزرگ ترین پارک منطقه محسوب کرده.

  • غار های یخی مندنهال

این غار یکی از جاهای دیدنی آمریکا به شمار می رود و در 20 کیلومتری شهر آلاسکا قرار گرفته است. این غار بخشی از جنگل ملی Tongass  را تشکیل می دهد.

  • آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا آمریکا
آبشار نیاگارا آمریکا

آبشار نیاگارا احتمالا شناخته ترین جای دیدنی آمریکاست. این آبشار در مرز بین کانادا و آمریکا قرار گرفته است و سه آبشار دارد.

  • خیابان میشیگان

 از جاهای دیدنی آمریکا و از جذاب ترین خیابان های آمریکا است. گالری های بسیار بوتیک ها و مغازه های لوکس یکی از سایر جاذبه های این خیابان به شمار می روند.

  • مجسمه آزادی

این مجسمه نماد اصلی کشور آمریکا است و در شهر نیویورک قرار دارد. این تندیس در منطقه زیبای منهتن واقع شده است. و سالیانه گردشگران متعددی را به خود جذب می کند.

  • سنترال پارک

سنترال پارک (central park) در نیویورک آمریکا
سنترال پارک (central park) در نیویورک آمریکا

یکی دیگر از جاهای دیدنی آمریکا سنترال پارک است. که در شهر نیویورک قرار دارد و تفریحات متعددی در آن تعبیه شده است. در این پارک بزرگ زمین بازی و پیست اسکیت و دوچرخه سواری و پل و دریاچه و خیابان هایی وجود دارد.

  • کوه راشمور

یادبود ملی کوه راش‌مُر یک پارک و یادبود ملی در ایالت داکوتای جنوبی در ایالات متحده آمریکا است. و بر روی کوهی در این مکان چهره چهار تن از مشهورترین رئیس جمهوران آمریکا بر روی سنگ کوه در مقیاس بزرگ کنده کاری شده‌است.

  • رودخانه میسی سی پی

رودخانه می سی سی پی یکی از زیباترین و خطرناک ترین جاهای دیدنی آمریکا به شمار می رود.

  • چاه جیکوب

چاه جیکوب در تگزاس آمریکا از جمله جاهای دیدنی ایالات متحده
چاه جیکوب در تگزاس آمریکا از جمله جاهای دیدنی ایالات متحده

یکی از زیباترین مکان های دیدنی آمریکا و در عین حال خطرناک ترین نقاط روی زمین چاه جیکوب نام دارد. این چاه بسیار معروف در منطقه ویمبرلی شهر تگزاس قرار گرفته است. به این چاه لقب زیبای ترسناک را داده اند و تا به حالا قربانیان زیادی داشته است.

  • تفرجگاه ملی

این تفرجگاه بین ساختمان کنگره و بنای یادبود واشنگتن قرار گرفته است .که بسیاری از موزه ها و موسسات فدرال واشنگتن در اطراف این تفرجگاه وجود دارند.

  • موزه ایالتی یا خانه 1850

یکی دیگر از جاهای دیدنی آمریکا خانه 1850 است که در شهر نیو اورلینز قرار گرفته است.و شما در این موزه اطلاعات با ارزشی در خصوص جنگ های گذشته که در شهر آمریکا رخ داده است می توانید بدست آورید.

حمل و نقل عمومی در ایالات متحده آمریکا

سیستم حمل و نقل عمومی در آمریکا برای مهاجران هم خدماتی را ارائه می کند. افرادی که به طور موقت یا دائم به ایالات متحده آمریکا مهاجرت می کنند می توانند مانند شهروندان این کشور آمریکا از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. هزینه های  سیستم حمل و نقل عمومی برای افرادی که به آمریکا مهاجرت می کنند بسیار مناسب و ارزان است. بیشتر افراد تا مدتی بعد از مهاجرت آدرس ها و خیابان های شهر جدید محل سکونت خود را نمی شناسند. استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر آمریکا  به آن ها در یادگیری آدرس های جدید بسیار کمک می کند.

وسیله های زیادی در سیستم حمل و نقل عمومی کشور آمریکا وجود دارد. اتوبوس ها و مترو ها و تاکسی ها جز شبکه حمل و نقل عمومی می باشند. امروزه به دلیل مزیت های فراوان مترو خطوط مترو در کشور های پیشرفته و توسعه یافته به میزان زیادی افزایش یافته است. اما با وجود مترو ها و اتوبوس ها و تاکسی ها هنوز جایگاه خود را در سیستم حمل و نقل عمومی ایالت متحده آمریکا دارند. کشور آمریکا دارای یکی از بهترین سیستم حمل و نقل عمومی در جهان است. زیر ساخت های مترو آمریکا بسیار قوی است. بیشتر شهر های بزرگ کشور آمریکا مترو دارند. بخش های مختلف شهر آمریکا به کمک مترو در دسترس است. در این کشور از فرسوده شدن سیستم های حمل و نقل عمومی جلوگیری می کنند.

آب و هوای کشور آمریکا

آب و هوای آمریکا
آب و هوای آمریکا

ایالات متحده امریکا کشوری بزرگ با آب و هوایی متفاوت و موقعیت جغرافیایی متنوع به حساب می آید . آب و هوای این کشور دقیقا به این موضوع بستگی دارد که شما کجای امریکا قرار دارید .ممکن است در یک زمان خاص که در آلاسکا هوا به سرد ترین میزان خودش رسیده است در یک منطقه از کالیفرنیا یک هوای گرم و خشک رو تجربه می کنید در واقع آب و هوای این کشور تحت تاثیر 3 ناحیه قرار گرفته است و به طوری که منطقه ای از دشت های کشور تحت تاثیر آب و هوای بیابانی کالیفرنیا با آب و هوای مدیترانه ای اکثر مواقع شرایط آبی وهوایی مساعد و مطلوبی دارد و آلاسکا که اکثر مواقع هوای بسیار سرد و برفی رو تجربه میکنید.دمای هوای زمستان در ایالت های جنوبی معمولا ملایم تره و در قسمت های شمالی و کوه های غربی هوا به شدت سرد میشود و برف های سنگینی شروع به بارش می کند. دمای هوا در طول فصل بهار آب و هوای امریکا شروع به گرم شدن می کند و باید بدانید بهار یکی از فوق العاده ترین زمان ها برای گشتن در ایالات متحده آمریکا به حساب می آید.

طبق تحقیقات گِردگَرد هوای امریکا توی فصل تابستان و در ایالت شمال و جنوبی متفاوت است و باید بدانید که ایالات شمالی این کشور در روز های تابستان گرمای مطلوبی دارد و شب ها نزدیک به صبح هوا حسابی خنک می‌شود. در پاییز هوای کشور کم کم خنک میشود و دمای هوا شروع به کاهش میکند و مثل همه جای دنیا برگ های درختان شروع به رنگی شدن میکنند. و در بیشتر شهر ها جلوه بی نظیری از رنگ ها به وجود می آید.

قیمت تور آمریکا

سفر با تور آمریکا رنج قیمتی متفاوتی را با توجه به محل هتل‌ها شامل می‌شود. اقامت در هتل‌های لوکس پنج ستاره واقع در مرکز شهر آمریکا و یا در مجاورت جاذبه‌های متمایزی چون سنترال پارک نیویورک هزنیه‌ تقریبی حدود 700 تا 1200 دلار به ازای هر شب اقامت را در بر خواهد داشت. پرواز اصلی پکیج تور امریکای شمالی British Airways خواهد بود و هزینه‌ای حدود 5 تا 10 میلیون تومان را در بر خواهد داشت. هزینه پرواز‌های داخلی بین شهرهای آمریکا چیزی حدود 100 تا 400 دلار بسته به نوع پرواز خواهد بود.

نکاتی در مورد بایدها و نبایدهایی که در سفر به آمریکا باید بدانید

  1. همیشه مقدار زیادی آب و غذا همراه خود داشته باشید چون آب و هوا در اکثر نقاط گرم است.
  2. حتما به خاطر داشته باشید که به کارکنان انعام بدهید. انعام بخش بزرگی از فرهنگ آمریکا می باشد.
  3. به قوانین و مقررات و بناهایی که بازدید می کنید احترام بگذارید. این قوانین برای محافظت از بناهای تاریخی اعمال می شوند.
  4.   هنگام بازدید از مکان های مذهبی پوشش خود را رعایت کنید.
  5. کفش مناسب همراه داشته خود داشته باشید تا در پیاده روی و نیز زیر آفتاب داغ با دمپایی راه نروید.
  6. در ماه رمضان در مکان های عمومی چیزی نخورید و اصلا سیگار نکشید.

آیا برای رفتن به آمریکا ویزا نیاز است؟

ویزای ویزای آمریکا برای سفر
 ویزای آمریکا برای سفر

ویزای توریستی آمریکا یا Vistitor visa یکی از انواع ویزاهای غیر مهاجرتی آمریکاست. هدف از صدور این نوع ویزا اجازه ورود به آمریکا و اقامت کوتاه مدت یعنی (کمتر از شش ماه) است. افراد دارای ویزای توریستی آمریکا در مدت اقامت خود اجازه کار و یا تحصیل را ندارند و هرگز نمی‌توانند بیشتر از مدت تعیین شده در آمریکا بمانند. بنابراین موارد استفاده از ویزای توریستی فقط برای مقاصد گردشگری و دیدار خانواده و دوستان و بازدیدهای تجاری و اداری است و اصلا نمی‌توان از آن برای مواردی همچون تحصیل و کار و اخذ اقامت دائم آمریکا استفاده کرد.

مقررات ورود به آمریکا

جف زینتس هماهنگ کننده امور مربوط به کووید 19 در کاخ سفید روز دوشنبه 20 سپتامبر (29 شهریور) با اعلام سیاست جدید دولت آمریکا در این زمینه گفت: «همه مسافران خارجی که به ایالات متحده آمریکا سفر می‌کنند باید قبل از سوار شدن به هواپیما مدارک واکسیناسیون و همچنین آزمایش منفی کووید 19 را که حداکثر سه روز پیش از پرواز گرفته شده را ارائه دهند.»

به این ترتیب محدودیت سفر به آمریکا برای خارجی‌ها که در سال گذشته به دلیل شرایط کرونا به دستور رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ پیشین این کشور وضع شده بود برچیده خواهد شد.

نظر خود را درباره «تور آمریکا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور آمریکا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.