زمان مطالعه: 1 دقیقه
دسترسی به تنظیمات آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز 10

دسترسی به تنظیمات آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز 10

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد بخواهیدآیکون هایی که کاربرد زیادی دارند مانند My Camputer و یا Recycle Bin (سطل زباله) را در دسکتاپ خود داشته باشید.

تنظیم آیکون ها در ویندوز 10

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد بخواهیدآیکون هایی که کاربرد زیادی دارند مانند My Camputer و یا Recycle Bin (سطل زباله) را در دسکتاپ خود داشته باشید و دسترسی به آن ها برا شما راحت باشد ما در این بخش از آسمونی قصد داریم با آموزش نحوه دسترسی به تنظیمات آیکون های دسکپات در ویندوز در خدمت شما عزیزان باشیم.

آموزش نحوه دسترسی به تنظیمات آیکون ها در ویندوز 10

1- در صفحه دسکتاپ کلیک راست می کنیم و در گزینه های باز شده روی Personalize کلیک کنید.
2- در صفحه باز شده همانند تصویر بالا اول گزینه Themes را می زنیم و در ستون سمت راست صفحه را اسکرول می کنیم و در بخش Related Settings گزینه Desktop icon settings را انتخاب می کنیم.
3- در پنجره باز شده تیک آیکون هایی که نیاز دارید را بزنید تا به دسکتاپ ویندوز 10 اضافه شوند.و در مرحله آخز روی OK کلیک کنید.

نظر خود را درباره «دسترسی به تنظیمات آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز 10» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دسترسی به تنظیمات آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز 10 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.