زمان مطالعه: 1 دقیقه
تناسب ظاهری در ازدواج

تناسب ظاهری در ازدواج

در ازدواج زيبايی به اندازه‌‏ای لازم است كه دختر و پسر، همديگر را بپسندند و برای هم جذابيت داشته باشند.

بنام یگانه عالم

وقتی صحبت از تناسب میشود یعنی جنبه های مختلف از جمله اخلاقی ،فرهنگی ،اعتقادی ،اقتصادی و نظیر این موارد مطرح میشود و همچنین از نظر تحصیلاتی ،تناسب اندام و چهره مد نظر است.

مسلماً زيبايی، یک امتياز برای فرد به‌ حساب می‌آید اما باید به گونه ای در انتخاب همسر عمل کنید که یکی از دوطرف بسیار زیبا و یکی دیگر خلاف ان نباشد. زیرا زندگی زناشویی برای او سخت میشود، چون زیبایی او موجب جلب توجه میگردد و ممکن است موجب اختلاف بین زوجین گردد.

به‌ عبارت‌ دیگر؛ باید دختر با پسر موردپسند هم باشند تا در طول زندگی دچار مشکل نگردند. در واقع، زيبايی به اندازه‌‏ای لازم است كه دختر و پسر، همديگر را بپسندند و برای هم جذابيت داشته باشند.

بنابراین زیبایی در انتخاب همسر ، به اندازۀ پسند قلبی کافی است تا در طول زندگی دچار اختلاف نگردند.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تناسب ظاهری در ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تناسب ظاهری در ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.