زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفکر نقاد

تفکر نقاد

شیوه ای از تفکر به روشی شفاف، روشمند و منطقی است.

شیوه ای از تفکر به روشی شفاف، روشمند و منطقی است.درعصر حاضر ،ما روزانه هزاران هزار اطلاعات مختلف درهمه زمینه ها کسب میکنیم در واقع یک حجمی از اطلاعات به مغز ما هجوم می اورد وما باید به صورت منطقی ومستدل ومستند انها را بررسی وسپس تصمیم گیری کنیم . با آسمونی همراه باشید.

امروزه ممکن است در دنیای مجازی با اطلاعات ومطالب متنوعی روبه روشوید که حتی ممکن است جذاب وکاربردی بنظر برسد اما پایه واساس علمی ندارد .وشما نباید این مطالب را قبول کنید .بلکه تفکر نقادانه دراین لحظه بکار می آید وشما را مجبور به تحقیق وبررسی می کند .وقتی تفکرتان نقادانه باشد هیچ گاه مطالبی راکه دریافت می کنید وپایه واساس ندارد را نمیپذیرید .پس ذهن شما کمتر درگیر مطالب ناکارامد میگردد.

نظر خود را درباره «تفکر نقاد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تفکر نقاد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.