زمان مطالعه: 10 دقیقه
تفریحات شبانه برای گردشگران تور آنتالیا

تفریحات شبانه برای گردشگران تور آنتالیا

آنتالیا خانه تمدن های بسیاری از دوره ها است. این شهر هر ساله با دریای بی نظیرش و سواحل دست نخورده خود پذیرای میهمانانی از سراسر جهان است.

آنتالیا خانه تمدن های بسیاری از دوره ها است. این شهر هر ساله با دریای بی نظیرش و سواحل دست نخورده خود پذیرای میهمانانی از سراسر جهان است. آنتالیا به دلیل برگزاری کنگره ها و نمایشگاه هایی که در آن برگزار می شود و همچنین مکان های گردشگری فراوان جایگاه مهمی در دنیای گردشگری دارد. این شهر علاوه بر زیبایی که دارد، برای جوانان تفریحات شبانه ی مهیجی را ارائه می دهد. اگر قصد دارید با تور آنتالیا به ترکیه سفر کنید کلوپ ها و تفریحات شبانه در آنتالیا را از دست ندهید.

کافه های شبانه در آنتالیا

آنتالیا پر از کافه های شبانه است، کافه های آنتالیا یکی از تفریحات اصلی شبانه در آنجا به شمار می روند. در کافه های آنتالیا شما می توانید انواع نوشیدنی ها و موسیقی های زنده را گوش کنید و با دوستان و کسانی که دوستشان دارید بهترین لحظات را رقم بزنید. در ادامه ی مقاله ما شما را با 10 مورد از بهترین کافه های شبانه آنتالیا آشنا می کنیم.

کافه آئورا

کافه آئورا از سال 2002 به عنوان یکی از معروف ترین کلوپ های شبانه در آنتالیا فعالیت می کند. در این سالن که 3 هزار نفر ظرفیت دارد، بسیاری از هنرمندان، دی جی ها و رقصندگان داخلی و خارجی روی صحنه می روند. آئورا که از نظر نمایش های صحنه ای و سایر سازمان ها نیز بسیار معروف است، هر ساله به ویژه در ماه های تابستان پذیرای هزاران گردشگر است. کافه آئورا یکی از مکان های زنده در شب های آنتالیا است، که به خاطر کوکتل های متنوع و مهمانی های فوم معروف است. برای ورود به محل برگزاری، لازم است از قبل رزرو تفریحات آنتالیا را انجام دهید.

  • روزهای کاری کافه آئورا : هفت روز هفته
  • ساعت کاری کافه آئورا : 10:30 شب تا 4 بامداد
  • آدرس کافه آئورا : کمر/آنتالیا  Merkez, Deniz Cd. No:3, 07980

کافه اینفرنو کمر

کافه اینفرنو کمر که از سال 2005 نفس تازه ای به زندگی شبانه آنتالیا بخشیده است، با ویژگی های تزئینی متفاوت و سیستم های صوتی و نوری پیشرفته، مکانی است که به خصوص در تابستان باید از آن دیدن کنید. این کافه با ظرفیت 3هزار نفر در تابستان میزبان گردشگران از سراسر جهان مخصوصا از روسیه و اوکراین است. بر اساس نظرسنجی انجام شده این کافه شهرتش از کافه های اروپا نیز بیشتر است، و در 100 کلوپ شبانه برتر جهان در رتبه چهارم قرار دارد. کافه اینفرنو یک کلوپ شبانه است که دی جی های بین المللی، گروه های نمایشی، هنرمندان و رقصندگان مشهور جهان با مفاهیم مختلف روی صحنه می روند.

  • روزهای کاری کافه اینفرنو : هفت روز هفته
  • ساعت کاری کافه اینفرنو : 10 شب تا 4:30 بامداد
  • تلفن تماس کافه اینفرنو : 814 53 32(0242)
  • آدرس کافه اینفرنو : کمر/آنتالیا Merkez, Deniz Cd. No:1, 07990  

هاوانا کافه

هاوانا کافه که در قلب منطقه آنتالیا قرار دارد، یک کلوپ شبانه است که به عنوان یک مکان دو طبقه، مجموعا ظرفیت 1000 نفر را دارد. این کافه دارای امکانات در فضای باز، بالکن و سالن های ویژه VIP است که بسته به شرایط آب و هوایی می تواند بسته باشد. هاوانا کافهکه هر تابستان میزبان هزاران گردشگر است، میزبان اجرای دی جی های مشهور جهان، هنرمندان داخلی و خارجی، رقصندگان و نمایش های صحنه ویژه است. هاوانا کافه به شب های لاتین معروف است که به صورت دوره ای توسط گروه های رقص برزیلی و کوبایی برگزار می شود. هزینه کافه در آنتالیا برای ورود به هاوانا کافه رایگان است.

  • روزهای کاری هاوانا کافه : هفت روز در هفته
  • ساعت کاری هاوانا کافه : 10:30 شب تا 3 بامداد
  • آدرس هاوانا کافه : آنتالیا Çarşı, Müftüler Sk., 07400
کافه تابستانی گاردن آنتالیا
کافه تابستانی گاردن آنتالیا

کافه تابستانی گاردن

کافه سامر گاردن که از سال 1991 شروع به کار کرده است، یکی از قدیمی ترین کلوپ های شبانه در آنتالیا است. این کافه که از 4 بار، یک استخر و یک طبقه ویژه VIP در مفهوم یک باغ گرمسیری جذاب تشکیل شده است، هر تابستان میزبان بسیاری از دی جی های داخلی و خارجی، هنرمندان و رقصندگان مشهور روی صحنه خود است. باغ تابستانی که در آن مهمانی های بسیاری متشکل از مفاهیمی مانند پاپ ترکی و R&B به صورت دوره ای برگزار می شود، با کیفیت موسیقی و سیستم صوتی سطح بالا، یکی از اولین مکان هایی است که هنگام رقص و سرگرمی در آنتالیا به ذهن می رسد. ورود به کافه تابستانی رایگان است.

  • روزهای کاری کافه تابستانی گاردن : هفت روز هفته
  • ساعت کاری کافه تابستانی گاردن : 8 شب تا 5 بامداد
  • تلفن تماس کافه تابستانی گاردن : 565 00 59(0242)
  • آدرس کافه تابستانی گاردن : کوناکلی، بلوار مصطفی کمال No:24, 07560

کافه سیلا

کافه سیلا که از ترکیب برند Cece و برند لیلا متولد شده است، یکی از کلوپ های شبانه پیشرو در آنتالیا است. این مکان به عنوان ساحل Ceila در طول روز و به عنوان کافه سیلا در شب، میزبان انواع سرگرمی ها است. کافه سیلا یکی از اولین مکان ‌هایی است که هزاران گردشگر هر تابستان ترجیح می‌ دهند با نمایش ‌های رقص متفاوت، مهمانی‌ های رنگارنگ و اجرای دی‌ جی‌ های باشکوه آن تفریح کنند. هزینه ی ورودی به کافه سیلا بین  50تا 70 لیر برای هر نفر متغیر است.

  • روزهای کاری کافه سیلا : هفت روز هفته
  • ساعت کاری کافه سیلا : 11 شب تا 4 بامداد
  • آدرس کافه سیلا : Çağlayan, Fener Cd., 07230 Muratpaşa

کافه ماسیمو

کافه ماسیمو یکی از کلاسیک ‌ترین مکان‌ ها در آنتالیا است، در شب یک مرکز سرگرمی عالی است. می توانید طعم های لذیذ، نوشیدنی هایی که دوست دارید را بچشید و سپس از موسیقی و رقص با اجرای باشکوه دی جی در سالن لذت ببرید، که با منوی وسیع، چشم انداز عالی و مدرن، امتیاز کامل بازدیدکنندگان را دریافت می کند.

  • روزهای کاری کافه ماسیو : هفت روز در هفته
  • ساعت کاری کافه ماسیمو : 7 شب تا 4 بامداد
  • آدرس کافه ماسیمو : موراتپاسا/آنتالیا Şirinyalı, 1537. Sk. No:16/5, 07160

کافه شبانه ی رابین هود

کافه رابین هود، یکی از ملزومات دنیای سرگرمی آلانیا، یک کلوپ شبانه است که در آن همه ی افراد می توانند برقصند و از موسیقی لذت ببرند. این کافه میزبان اجراهای باشکوه دی جی، نمایش های رقص، کنسرت های هنرمندان مشهور و بسیاری دیگر از نمایش های صحنه است، هزینه ورودی به کافه رابین هود 30 لیر است.

  • روزهای کاری کافه رابین هود : هفت روز هفته
  • ساعات کاری کافه رابین هود : سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 9 شب تا 3 بامداد و در روزهای دوشنبه از 9 شب تا 1 بامداد می باشد.
  • آدرس کافه رابین هود : Çarşı, 07400 Antalya

کافه کریستال

کافه کریستال که مدیریت آن یک تاجر روسی به نام الکساندر ایوانف است، یکی از مکان های با کیفیت در آنتالیا است که توریست های زیادی در آن تردد می کنند. علاوه بر اجرای دی ‌جی، کنسرت ‌ها و نمایش ‌های رقص، می‌ توانید برنامه‌ های دی ‌جی ‌ها، گروه‌های موسیقی و خوانندگان مشهور روسی را نیز تماشا کنید. البته برای رفتن به این کافه باید از قبل رزرو کنید.

  • روزهای کاری کلوب کریستال :  هفت روزهفته
  • ساعت کاری کلوب کریستال :  12 بامداد تا 5 بامداد
  • آدرس کلوب کریستال : دنیز کادNo:5, 07980
سوهو کافه آنتالیا
سوهو کافه آنتالیا

سوهو کافه

سوهو کافه، یکی از کلوپ های شبانه معتبر آنتالیا می باشد، مکانی است که شهرت آن از اروپا فراتر رفته است. سوهو یکی از اولین انتخاب های بسیاری از گردشگرانی است که برای گذراندن تعطیلات و برای تفریح به ترکیه سفر می کنند. سوهو با داشتن بهترین پیست های رقص در میان کلوپ های شبانه آنتالیا، میزبان اجرای دی جی و نمایش های رقص و همچنین نمایش های صحنه و کنسرت های مختلف خوانندگان معروف است. سوهو کافه هر تابستان بسیار شلوغ می‌ شود، این کافه به عنوان یک مکان بسیار محبوب است،  که در آن همه می ‌توانند برقصند و از تفریح لذت ببرند. سوهو کافه یکی از کلوپ های شبانه ای است که حتما باید به آن بروید، زیرا به خاطر کوکتل های و نوشیدنی های ویژه اش بسیار معروف است. هزینه ورودی به این کافه بین 30 تا 50 لیر متغیر است.

  • روزهای کاری سوهو کافه : هفت روز هفته
  • ساعت کاری سوهو کافه :  11 شب تا 4 بامداد
  • آدرس سوهو کافه :  Şirinyalı, Lara Cd. 10/A, 07160

آپ شات بار

آپ شات بار واقع در کالیچی آنتالیا، یک مکان تفریحی است که در اطراف برج ساعت آنتالیا و مارینا واقع شده است. سالنی که با کانسپت متفاوت و دکور جذاب توجه ها را به خود جلب می کند. در آپ شات بار بسیاری از دی جی های معروف اجرا می کنند، معمولاً موسیقی تکنو در آن پخش می شود. آپ شات برای کسانی که به دنبال عکس های متنوع هستند، بسیار جذاب است. برای ورود به آپ شات بار نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

  • روزهای کاری آپ شات بار :  چهارشنبه، جمعه، شنبه
  • ساعت کاری آپ شات بار :  6 بعد از ظهر تا 4 بامداد
  • تلفن تماس آپ شات بار : 248 75 89 (0242)
  • آدرس آپ شات بار : Sokak No:29, 07030 Muratpaşa
دیدنی ها و تفریحات شبانه در آنتالیا
دیدنی ها و تفریحات شبانه در آنتالیا

دیدنی ها و تفریحات شبانه در آنتالیا

در آنتالیای ترکیه شما می توانید علاوه بر کافه های شبانه که در بالا ذکر کردیم به تفریحات دیگری نیز پبردازید و دیدنی های جذاب شهر آنتالیا را در شب تماشا کنید.

باشگاه ساحلی داکاپو

باشگاه ساحلی داکاپو از یک موقعیت عالی در ساحل مهتابی در کمرآنتالیا برخوردار است، جایی که می ‌توانید نوشیدنی و شام بخورید و در عین حال مشرف به ساحل هلالی باشکوه است. همانطور که از منظره ساحل و دریا لذت می برید می توانید یک شام لذیذ را با صدای آرام امواجی که به ساحل می خورد میل کنید.

  • ساعت کار باشگاه ساحلی داکاپو : همه روزه از ساعت 7 صبح تا 2 بامداد

برج پانوراما کمر در شب

برج کمر درست در قلب کمرآنتالیا قرار دارد، در نزدیکی پارکی با منظره‌ ای پوشیده از درختان نارگیل، بهترین نقطه برای تماشای منظره ‌ای زیبا از خط افق کمر است. بالا رفتن از 4 طبقه از پله ها به سمت بالا ارزش آن را دارد، زیرا با یک منظره ی پانورامای 360 درجه از شهر و کوه های توروس در شب سورپرایز خواهید شد. از تراس روباز پشت بام، می توانید یک نوشیدنی بنوشید. همچنین می‌توانید یک شام رمانتیک زیر ستاره‌ها میل کنید، زیرا رستوران های این برج انواع غذاهای گوشتی، غذاهای دریایی و غذاهای مدیترانه‌ ای را سرو می ‌کند که می ‌توانید درست در تراس از آن لذت ببرید.

  • ساعت کاری برج کمر : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد

شب‌ گردی در خیابان‌ های آنتالیا

یکی از آرامش بخش ترین کارهایی که می توانید در شب های آنتالیا انجام دهید قدم زدن در خیابان های پر زرق و برق آن است. تصور کنید در یک هوای مطبوع و آسمانی پر از ستاره قدم می زنید و از مناظر اطراف خیابان لذت می برید. می توانید به فروشگاه های شبانه، رستوران هایی که تا بامداد کار می کنند و کافه های آنتالیا بروید و از طعم غذاهای آن بچشید. بی شک قدم زدن ر میان خیابان‌ های زنده آنتالیا خاطره‌ ای به یادماندنی برایتان خواهد گذاشت.

سواحل رویایی آنتالیا در شب

یکی دیگر از جذابیت های آنتالیا در شب رفتن به سواحل زیبای آن است، همانطور که این سواحل در روز زیبا هستند در شب نیز بسیار درخشان و آرامش بخش هستند. می توانید بر روی شن های ساحلی کنار دریا دراز بکشید و به ستاره های درخشنده در آسمان نگاه کنید و از شگفتی های آن لذت ببرید. همچنین می توانید از دکه های غذا فروشی در کنار ساحل ساندویج ماهی تهیه کنید و میل کنید و از آرامش دریا در شب لذت ببرید، از بهترین سواحل آنتالیا در شب کنیالی، پاترا، کمر، لارا و سیده هستند.

کشتی های تفریحی شبانه
کشتی های تفریحی شبانه

کشتی های تفریحی شبانه

اگرچه تمام تفریحات شبانه آنتالیا که تا اینجا بیان کرده ایم بسیار هیجان انگیز و جذاب است، اما اگر به دنبال یک شب رویایی و فراموش نشدنی هستنید ما به شما کشتی های تفریحی آنتالیا را پیشنهاد می کنیم. در کشتی های شبانه علاوه بر سرو غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع می توانید از تماشای کافه ها در کشتی شناور بر روی دریا لذت ببرید.

این کشتی ها دارای کافه های جذاب با سیستم های صوتی فوق العاده هستند، که می توانند لحظاتی خوش را برای شما فراهم کنند. همچنین رقصنده های عربی، ترکی و ... را می توانید در این کشتی ببینید. اگر اهل تفریحات آبی هستید این فرصت را از دست ندهید. برخی از این کشتی های سه طبقه هستند و دارای گنجایش 600 نفر می باشند. این تورهای کشتی های تفریحی از ساعت 9 شب شروع و تا قبل از طلوع آفتاب ادامه دارد.

شهربازی آنتالیا در شب

شهربازی یکی از جاهایی است، که سن و سال نمی شناسد. و همه مشتاق به انجام بازی های هیجان انگیز در آن هستند. یکی دیگر از تفریحات شبانه در آنتالیا شهربازی آن است. که می تواند تا پاسی از بامداد شما را سرگرم کند.

سخن آخر

مکان‌ های زیادی در آنتالیا وجود دارد که سلیقه ‌ها و درک متفاوتی از تفریح را به خود جلب می ‌کند. آنتالیا یکی از شهرهای جذاب ترکیه است، که هر ساله میزبان هزاران گردشگران از سراسر جهان می باشد. آنتالیا یکی از اولین مکان هایی است که در مورد سرگرمی و زندگی شبانه پر جنب و جوش به ذهن می رسد. علاوه بر داشتن گزینه ‌های متنوع برای تمام سنین، می ‌تواند انواع موسیقی در طیف گسترده ای را ارائه دهد.

آنتالیا در شب بسیار پر جنب و جوش و جذاب است، شما علاوه بر قدم زدن درخیابان هاب پر زرق و برق و دراز کشیدن بروی سواحل شنی و تماشای ستارگان می توانید از کافه های هیجان آور و مفرح آن لذت ببرید و از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی بنوشید و به دی جی ها و موسیقی های زنده گوش دهید و با آن ها تا بامداد برقصید و لذت ببرید.

همچنین می توانید در شهربازی آنتالیا با کودکان خود به تفریح و سرگرمی بپردازید. برای اطلاع از قیمت تور ترکیه می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین بلیط ها را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ تور آنتالیا از قیمت پروازهای مختلف مانند بلیط استانبول و تور ترکیه و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

نظر خود را درباره «تفریحات شبانه برای گردشگران تور آنتالیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تفریحات شبانه برای گردشگران تور آنتالیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.