زمان مطالعه: 1 دقیقه
گالری عکسهای جواد نکونام

گالری عکسهای جواد نکونام

جواد نکونام در چند قدمی نیمکت تیم ملی فوتبال قرار گرفته است. به همین بهانه مروری داریم بر تصاویری ماندگار از او.

 

تیم ملی ایران در پاییز 1383. نکونام در آن زمان با وجود داشتن تنها 24 سال، مهره ای ثابت و بدون جانشین در تیم ملی شده بود. او را در سمت چپ تصویر می بینید. دیگران از چپ عبارت اند از : علیرضا نیکبخت، محمد نصرتی،جلال کاملی مفرد، حسین کعبی، وحید هاشمیان، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، رحمان رضایی و ابراهیم میرزاپور. اما نکونام به این سادگی بازیکن فیکس نشد.

اولین سفر جواد با تیم ملی ایران در سال 1378. جواد پس از یک فصل حضور در لیگ چنان درخشید که خود را به تیم ملی تحمیل کرد. اما در دورانی که منصور پورحیدری مربی تیم ملی بود، نکونام پاسی باید از روی نیمکت بازی استقلالی ها و پرسپولیسی ها را در تیم ملی نظاره می کرد.

نکونام در فرودگاه در کنار محمد نوازی، سیروس دین محمدی و خداداد عزیزی در حال خواندن روزنامه خبر ورزشی. تیم آماده سفر به آمریکاست و در پایان این سفر، نکونام صاحب 10 دقیقه بازی ملی می شود.

 

نیمه نهایی جام حذفی و دیدار با استقلال. نکونام در کورس با ستار همدانی دیده می شود. نفر سمت چپ هم مارکار آقاجانیان است.

نکونام را در کنار حامد کاویانپور می بینید. تا زمانی که امثال پورحیدری و جلال طالبی مربیان تیم ملی بودند نکونام ذخیره بود و کاویانپور فیکس تیم ملی!

نکو به همراه سبو شهبازیان، رضا حاج اسبویی و مارکار اقاجانیان برای یک بازی به ابومسلم قرض داده شدند تا این تیم با 4 بازیکن کمکی پاس در برابر استقلال قرار گیرد!

نظر خود را درباره «گالری عکسهای جواد نکونام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره گالری عکسهای جواد نکونام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.