زمان مطالعه: 3 دقیقه
در نگاه اول، چه حیوانی را دیدید؟ محرک خشم شما آشکار شد!

در نگاه اول، چه حیوانی را دیدید؟ محرک خشم شما آشکار شد!

آیا همیشه به راحتی عصبانی می شوید؟ می دانید چه چیزی خشم شما را تحریک می کند؟ تست خشم به شما لایه های پنهان خشم شما را نشان می دهد

رفتار، احساسات و افکار ما عواملی هستند که شخصیت ما را منحصر به فرد می کنند. تقریبا این ویژگی ها در طول زندگی ما کاملاً ثابت باقی می مانند. وقتی صحبت از خشم به میان می آید، ما یک محرک منحصر به فرد نیز داریم که مسئول بروز خشم است و این تست می تواند به شما در کشف آن کمک کند.

در این تصویر، اولین حیوانی که مشاهده می کنید چیست؟

↵ اگر خرس دیدید

احتمالا شما فردی دلسوز و همچنین پیچیده هستید. خانواده و دوستان خود را در اولویت قرار می دهید، به کسی اجازه نمی‌دهید شما را تحت فشار قرار دهد. از آنجایی که شما قلب پاکی دارید، نمی توانید افرادی را که واقعی نیستند را تحمل کنید. درواقع، عصبانیت شما توسط افراد خودشیفته تحریک می شود.

↵ اگر ماهی دیدید

شما از آن دسته افرادی هستید که از تخیل، هوش و عقل برای تصمیم گیری و حل مشکلات استفاده می کنید. شما نمی توانید افراد سمی، کسانی که نمی خواهند کمک کنند، کسانی که بحث می کنند و کسانی که به دیگران می خندند را تحمل کنید. محرک خشم شما افراد احمق هستند.

↵ اگر کانگورو دیدید

شما را به راحتی به عنوان فردی فداکار با قلبی پاک توصیف می کنند. مهم نیست که در طول زندگی با چه فراز و نشیب هایی روبرو بوده اید، اجازه نمی دهید گذشته شما را پایین بیاورد. دوست دارید در میان انبوهی از افرادی باشید که به شما وفادار هستند. دوستان جعلی و دروغگوها جایی در زندگی شما ندارند و به همین دلیل است که خیانت محرک خشم شماست.

↵ اگر شیر دیدید

شما قهرمان و شجاع هستید و دوست ندارید چیزهایی که دوست دارید یا اهدافتان را رها کنید. شما اعتماد به نفس بالا و قلب مهربانی دارید. بنابراین آنچه می تواند خشم شما را تحریک کند تسلیم شدن است.

اگر دلفین دیدید

شما فردی هستید که به تخیل و خلاقیت متکی است و فقط بر اصالت تمرکز می کنید. چیزی که بیشتر از همه دوست ندارید افرادی هستند که خودشان را به سادگی تغییر می دهند تا در یک جمع جا شوند یا حتی دیگران را از طریق لطف و محبت راضی کنند. بنابراین محرک خشم شما افرادی هستند که اصیل نیستند.

↵ اگر روباه دیدید

شما به راحتی می توانید چیزهای جدیدی را از افراد یاد بگیرید، چه مدیر عامل و چه یک نگهبان. با این حال، شما نمی توانید افرادی که ناسالم هستند را تحمل کنید، حتی اگر به معنای والدین شما باشد. شما همیشه منطق را بر همه چیز مقدم می دارید. با این حال، خشم شما می تواند به راحتی توسط افراد مستبد تحریک شود.

↵ اگر گربه دیدید

حتی اگر برخی از مردم فکر کنند شما خجالتی هستید، در واقع شما آنقدرها از صحبت کردن خوشتان نمی آید. شما توجه دیگران را نمی‌خواهید، ترجیح می‌دهید زندگی را به روش خودتان زندگی کنید، نگران نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. به همین دلیل است که عصبانیت شما می تواند توسط افرادی که بیش از حد صحبت می کنند تحریک شود.

اگر عقاب دیدید

شما فقط می خواهید در زندگی هدف داشته باشید، حتی اگر به معنای انجام آن به تنهایی باشد. شما همه چیز را به شانس واگذار نمی کنید، اما تمایل دارید در رویکرد خود متمرکز و دقیق باشید. در زندگی شما زمانی برای درام یا چیزهای کوچک وجود ندارد و می خواهید دیگران مانند شما فکر کنند. به همین دلیل است که محرک خشم شما داستان سازی های بی مورد است و زمانی که کسی سعی می کند از تپه های شنی، کوه بسازد!

اگر فیل دیدید

ممکن است ترسناک به نظر برسید، اما دقیقا برعکس هستید: مهربان، دوست داشتنی و قابل اعتماد. شما شخصیت ثابت و اعتماد به نفس دارید. آنچه خشم شما را تحریک می کند، رفتار بد است و شما افراد نامهربان را به راحتی نمی بخشید.

↵ اگر خرگوش دیدید

با روح خلاق، مشتاق و پرانرژی خود، تمایل دارید بخندید و شادی را در اطراف خود پخش کنید. به همین دلیل است که شما افرادی را دوست ندارید که غم و اندوه یا هر چیز منفی دیگری را در زندگی شما وارد می کنند. محرک خشم شما افراد منفی هستند.

اگر زرافه دیدید

شما فردی مهربان هستید و از دیگران انتظار دارید. از افرادی که به زندگی و زمان شما احترام نمی گذارند دوری می کنید. به علاوه، شما نمی توانید افرادی را که به دنبال نقاط ضعف دیگران هستند و از آنها به نفع خود استفاده می کنند، تحمل کنید. به همین دلیل است که افراد دغل باز محرک خشم شما هستند.

این تست برای شما چقدر دقیق بود؟

نظر خود را درباره «در نگاه اول، چه حیوانی را دیدید؟ محرک خشم شما آشکار شد!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره در نگاه اول، چه حیوانی را دیدید؟ محرک خشم شما آشکار شد! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.