زمان مطالعه: 1 دقیقه
تاثیرات عدم هماهنگی برمیزان تحصیلات در ازدواج

تاثیرات عدم هماهنگی برمیزان تحصیلات در ازدواج

عدم هماهنگی میزان تحصیلات در ازدواج باعث اختلاف وعدم تفاهم بیشتر میشود.

بنام یگانه

ایا اختلاف تحصیلاتی مسئله مهمی است ؟ زمانیکه خانم دارای سطح تحصیلات پایین تر از آقا داشته باشد و از تحصیلات عالی برخوردار نباشد ممکن است مشکلات خاصی بروز پیدا نکندآقا اگر دارای سطح تحصیلات کارشناسی یا بالاتر باشد با خانمی که دیپلم دارد به راحتی کنار می آید وگ اهی اوقات اقا تمایل دارد با خانمی ازدواج کند که ازنظر تحصیلات درسطح پایین تر از خودش باشد اما زمانیکه مرد برخوردار از سطح تحصیلات کم اما درمقابل زن دارای تحصیلات عالی باشدتعارضات و ناسازگاری های میان زن و شوهر ایجاد میشود در این مواقع و در اثر اختلاف سطح تحصیلات در ازدواج حتی احتمال فروپاشی زندگی مشترک نیز بسیار بالا می رود.
در این حالت اختلاف وعدم تفاهم بیشتر میشود چرا که نوع نگاه و جهان بینی خانم واقا بشدت با یکدیگر تفاوت پیدا میکند. همین امرباعث ناسازگاری و اختلاف نظرهای عمیق در زندگی مشترک میگرددپس بهتراست میزان تحصیلات در دوطرف به یک اندازه باشد یا با فاصله بسیار کم از یکدیگر .

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تاثیرات عدم هماهنگی برمیزان تحصیلات در ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تاثیرات عدم هماهنگی برمیزان تحصیلات در ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.