زمان مطالعه: 4 دقیقه
معرفی تجهیزات هتلی رنوس

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلینگ است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلینگ است. ما در زمینه تجهیز هتل‌ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه‌ها و آسایشگاه‌ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می‌کنیم. تمرکز ما روی رضایت میهمانان هتل، ارائه دهندگان مراکز اقامتی، مصرف کنندگان و کسانی است که ارتباط مستقیمی با سبد محصولات ما دارند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به شمار می‌رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است.
همچنین بازخورد مشتری‌های ما به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر خدمات کمک می‌کند. ما به صورت تخصصی سال‌هاست در زمینه منسوجات به خصوص کالای خواب فعال هستیم.  تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. می‌خواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. بهترین‌های بازار ایران را برای شما فراهم آورده ایم تا شما به راحتی بتوانید نیاز خود را به بهترین شکل برطرف کنید. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب، بالاترین است که در بالاترین سطح خدمات آن را برای هتل‌ها، مراکز اقامتی، بیمارستان‌ها و …. برای خرید لوازم و تجهیزات هتلی از رنوس کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات ما را مشاهده نمایید.

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شوند زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همچنین برای  یک هتلدار توقع دارد محصول به  نسبت گرانی مثل تشک برایش با دوام باشد. همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آن‌ها فقط تشک تولید می‌کنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. بنابراین وظیفه مسئول خرید این است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خود بگردد. زمان تعویض تشک بسته به نوع تشک متفاوت است. برای مثال تشک‌های فنری معمولا در زمان کوتاه‌تری نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند. اما همین زمان نیز در تشک‌های فنری مختلف بسته به نوع فنر و متریال به کار رفته در تشک متغیر است. بنابراین زمان تعویض تشک‌ها بنا به کیفیت و دوام تشک متفاوت است. مهمترین کاری که برای نگهداری تشک در هتل باید انجام داد این است که یا از تخت باکس استفاده کرد یا اینکه یک کفی تخت بسیار محکم با رویه یک دست (یک ورق ام دی اف 8 یا 16 میل) در نظر گرفت. محکم بودن زیر تشک باعث بالا رفتن عمر تشک خواهد شد. همچنین برای جلوگیری از آلودگی تشک و کثیف شدن تشک بر اثر ریختن مایعات و خون و … باید از محافظ تشک ضد آب استفاده شود. پشت و رو کردن تشک هر ماه یکبار در هتل هم باعث حفظ سلامتی تشک در دراز مدت می شود.

تشک هتلی
تشک هتلی

پارچه ملحفه هتلی

 پارچه ملحفه‌ها جزو 10 پارچه پرفروش در بازار هستند که در هتل‌ها به مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌های ملحفه هتلی با جنس، الیاف و عرض‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین دارای طرح‌های متنوع هستند که باب میل سلیقه مشتری طراحی می‌شوند.
از پارچه‌های ملحفه‌ای اصولا برای تولید روبالشی، رو تختی و پتو استفاده می‌شود. شما نیز بهتر است برای هتل از پارچه‌های ملحفه‌ای استفاده کنید. رنگ پارچه در هتل‌ها بهتر است سفید باشد زیرا هتل اقامتگاه عمومی به حساب می‌آید و سفید باب سلیقه عام می‌باشد. همچنین تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است به صورت خام خریداری نمایند، پارچه سفید برایاگر بخواهیم از کاربرد پارچه در هتل بگوییم میتوانیم از پرده و ملحفه هتل صحبت کنیم تا دستمال‌های تنظیفی که برای نظافت در هتل به کار می‌رود. اما در این مطلب هدف ما متمرکز بر روی پارچه‌های ملحفه‌ای است. در واقع زمانی که از پارچه ملحفه هتلی صحبت می‌کنیم ذهن ما نا خودآگاه به سمت رنگ سفید و ملحفه کشیده می‎شود. بعلاوه اینکه تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است بخرند همان پارچه برای ملحفه است. ما در رنوس می‌توانیم انواع پارچه‌های پر مصرف در هتل را برای مجموعه هتل ها تامین کنیم. یادآور می‌شویم که در عرضه ملحفه هتلی دوخته شده و آماده شده فعال هستیم و می‌توانیم به سرعت انواع ملحفه هتلی را تامین نماییم. پارچه‌های هتلی با نام‌های تترون، پلی استر پنبه، پارچه پنبه ای هتلی، پارچه راه راه هتلی نامیده و توسط هتل‌ها جستجو می‌شود. اما اگر بخواهیم به درستی پارچه ملحفه هتلی را تفکیک نماییم میتوانیم بر اساس شکل ظاهری آن که ساده، راه دار (راه راه) یا جنس نخ آن مثل: پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه یا پنبه ای آنها را دسته بندی نماییم. هنگام خرید پارچه ملحفه هتلی باید به نکات زیر توجه نمود:

  • باید دارای وزن سبک باشند.
  • باید بهترین الیاف در آن بکار رفته باشد.
  • قیمت آن مقرون به صرفه برای مصارف هتلی باشد.
  • کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد یا به عبارتی ضدآبژاول باشد.
  • جنس آن به گونه ای باشد که پرز ندهد.
  • الیاف بکاررفته در آن ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد.
پارچه ملحفه هتلی
پارچه ملحفه هتلی

حوله هتلی

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از مزایای حوله هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.
نظر خود را درباره «معرفی تجهیزات هتلی رنوس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی تجهیزات هتلی رنوس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.