زمان مطالعه: 1 دقیقه
تبعیض بین فرزندان

تبعیض بین فرزندان

بعضی از والدین حتی متوجه نمی شوند که رفتارشان تبعیض آمیز است ولی باید متذکر شد که تبعیض گذاشتن والدین بین فرزندان رنج بزرگی برای فرزندشان به همراه دارد

بنام یگانه عالم

تبعیض بین فرزندان و فرق گذاشتن بین آن ها با عوارضی همراه است. همین امر موجب میشود تا فرزندان در بزرگسالی نسبت به هم بی تفاوت و از نظر عاطفی سرد باشند و حتی حاضر نیستند یکدیگر را ملاقات کنند. بعضی از والدین حتی متوجه نمی شوند که رفتارشان تبعیض آمیز است ولی باید متذکر شد که تبعیض گذاشتن والدین بین فرزندان رنج بزرگی برای فرزندشان به همراه دارد که می‌تواند منجر به حس انتقام و تلافی کردن می شود که در صورت رفع نشدن، این رفتارهای تبعیض آمیز ممکن است کینه ای تا اخرین لحظه زندگی ایجاد کند.

و فرزندانی که کمتر مورد توجه والدین هستند سعی در جلب توجه منفی دارند. یعنی اقداماتی نظیر استفاده از دخانیات و مواد مخدر و حتی بیمار نشان دادن خود و ناسازگاری با دیگران از مواردیست که میتوان به آن اشاره کرد .

تنها بودن و کاهش روابط اجتماعی و حس اضافه بودن و نپذیرفته شدن از سمت والدین از جمله اثرات فرق گذاشتن بین فرزندان است.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «تبعیض بین فرزندان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تبعیض بین فرزندان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.