زمان مطالعه: 1 دقیقه
فرمت عکس های HEIC و HEIF چیست؟

فرمت عکس های HEIC و HEIF چیست؟

HEIF High Efficiency Image Format  یا HEIF به معنی فرمت تصویری با کیفیت بالاست که توسط کمپانی اپل ارائه شده است این فایل یک فایل تصویری با 16 بیت رنگ است

HEIF High Efficiency Image Format  یا HEIF به معنی فرمت تصویری با کیفیت بالاست که توسط کمپانی اپل ارائه شده است این فایل یک فایل تصویری با 16 بیت رنگ است که نسبت به jpeg دارای کیفیت بالاتر و همچنین حجم کمتر می باشد در صورتی که فایل jpg دارای 8 بیت رنگ است در واقع HEIC نسخه بهبود یافته JPEG است. فرمت HEIF در ویندوز و اندروید پشتیبانی نمی شود. برای مشاهده تصاویر ، باید فایلهای HEIC را به فرمت JPG تبدیل کنید.با آسمونی همراه باشید.

تبدیل فایل HEIC به JPEG

سایت https://heictojpg.com تبدیل فایل HEIC به JPEG به سادگی انجام می گیرد. برای این منظور کافی است تا فایل HEIC مورد نظر را درگ کنید. فایل خروجی به صورت فرمت JEPG خواهد بود.

برنامه تبدیل فایل HEIC به JPEG در ویندوز

برنامه اول:

  1. نرم افزار رایگان iMazinh HEIC Conventer را دانلود کنید.
  2. بعد از نصب این برنامه ، تنها چیزی که باید انجام دهید، درگ و دراپ کردن فایل‌هایی است که قصد تبدیل آن‌ها را دارید. 

برنامه دوم

  1. وارد سایت copytrans.net شوید و گزینه دانلود کلیک کنید.
  2. در صفحه باز شده نام و ایمل را وارد نمایید و گزینه Get it now را بزنید.
  3. بعد از نصب برنامه بر روی عکس موردنظر کلیک راست کنید و گزینه Convert to jpeg with copy trans رو بزنید تا عکس براتون به فرمت jpeg تبدیل شود.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فرمت عکس های HEIC و HEIF چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فرمت عکس های HEIC و HEIF چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.