زمان مطالعه: 3 دقیقه
سالن وزارت کشور

سالن وزارت کشور

سالن وزارت کشور مجموعه‌ای جذاب و دیدنی در دل وزارت‌خانه است. تالاری بزرگ و منحصر به فرد که همچنان بعد از گذشت 40 سال، مانندی ندارد.

سالن وزارت کشور، تالاری مجهز و مناسب برای همایش‌ها و سمینارهای بزرگ در تهران است. البته امروزه بیشتر نام تالار وزارت کشور را همراه با کنسرت‌های متعدد پاپ و سنتی در تهران می‌شنوید. تجهیزات مناسب و حرفه‌ای این تالار باعث شده که علاوه بر همایش و سمینار، بسیاری از کنسرت‌های ایرانی و خارجی هم راه به سالن وزارت کشور پیدا کنند. در ادامه مطلب آسمونی به معرفی تالار وزارت کشور و ظرفیت آن می پردازیم.

تالار وزارت کشور

سالن وزارت کشور مجموعه‌ای جذاب و دیدنی در دل وزارت‌خانه است. تالاری بزرگ و منحصر به فرد که همچنان بعد از گذشت 40 سال، مانندی ندارد. تجهیزات به روز و با کیفیت مجموعه وزارت کشور باعث شده که کنسرت‌های برگزار شده در این تالار، برای تیم برگزاری و البته شنوندگان "خاص" باشد. تجربه حضور در سالن وزارت کشور، چیزی نیست که بتوانید به این راحتی از یاد ببرید.

تجهیزات صوتی مدرن، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور و سیستم نورپردازی هوشمند تالار، به گونه‌ای عمل می‌کنند، که تا حد امکان شبی به یاد ماندنی برای شما رقم بخورد. دست تیم‌های برگزاری کنسرت برای هر نوع اجرایی از کلاسیک گرفته تا سنتی و پاپ و راک، باز است. سن بزرگ و مجهز مجموعه وزارت کشور به هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم کمک شایانی می‌کند.

بسیاری از خوانندگان مطرح کشورمان به دنبال برگزاری کنسرت در این تالار هستند. اگر خواننده مورد علاقه شما در این تالار کنسرت دارد و توان و وقت رفتن به آن را دارید، از دستش ندهید. سالن وزارت کشور در حال حاضر از بهترین سالن‌های برگزاری کنسرت‌های موسیقی و نمایشی‌ست که هر شنونده و بیننده‌ای را راضی از سالن خارج می‌کند.

امکانات تالار وزارت کشور چیست؟

تالار وزارت کشور
تالار وزارت کشور
  • ساخت سالن وزارت کشور از سال 1350 آغاز شده و در سال 1357 خاتمه یافت.
  • ظرفیت سالن وزارت کشور، 3000 صندلی (VIP، همکف و بالکن) ذکر شده ولی تا 5000 نفر هم امکان افزایش جمعیت وجود دارد.
  • با توجه به امکانات مجموعه وزارت کشور، این تالار را می‌توان در نبود سالن تخصصی موسیقی و کنسرت، از بهترین محل‌های برگزاری کنسرت نامید.
  • از امکانات رفاهی مجموعه می‌توان به بوفه مواد غذایی، سرویس بهداشتی و سالن VIP اشاره کرد.
  • به غیر از سالن اصلی برای برگزاری کنسرت و همایش، یک سالن دیگر برای کنفرانس و جلسه در این محل وجود دارد.
  • نبود فضای نمایشگاهی، سالن کارگاهی و پارکینگ از عیب‌های عمده سالن وزارت کشور است.
  • در نبود سالن‌های تخصصی موسیقی و مناسب برای برگزاری کنسرت‌های بزرگ، سالن وزارت کشور را می‌توان از بهترین و بزرگ‌ترین سالن‌های متناسب با برگزاری کنسرت نامید.
  • امنیت سالن وزارت کشور بسیار بالا بوده و به غیر از حضور منظم تیم‌های حافظ امنیت سالن در زمان برگزاری همایش و کنسرت، سیستم‌های هوشمند دیگری نیز کمک آن‌ها خواهند بود.
قرارگیری صندلی های تالار وزارت کشور
قرارگیری صندلی های تالار وزارت کشور

آدرس و تلفن تالار وزارت کشور

آدرس

تهران، میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، پلاک 29، درب اصلی سالن وزارت کشور

تلفن

021-88984551

  •  راه های دسترسی با اتوبوس و مترو و ماشین شخصی

  1. سالن وزارت کشور در منطقه 6 تهران قرار دارد. قرارگیری سالن در کنار معبر اصلی می‌تواند شما را برای رسیدن به تالار دچار دردسر کند. همچنین به دلیل نبود پارکینگ برای بازدیدکنندگان، خیلی نمی‌توان به بردن خودروی شخصی فکر کرد.
  2. اما راه‌ها و گزینه‌های دیگری هم پیش روی شماست. ایستگاه متروی میدان جهار در نزدیکی سالن وزارت کشور قرار دارد. به طوری که با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به تالار برسانید.
  3. ایستگاه اتوبوس BRT قدس نیز در همان دور اطراف میدان جهاد است. ایستگاه در خط 7 اتوبوس قرار دارد که با خط‌های 1 تهرانپارس و 2 آزادی ایستگاه مشترک دارد.
  4. تاکسی‌های درون شهری که منتهی به میدان ولیعصر باشند نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با پیاده شدن در میدان ولیعصر و ادامه مسیر به سمت خیابان فلسطین شمالی و جویبار، به درب اصلی سالن وزارت کشور می‌رسید.
  5. تاکسی‌های اینترنتی نیز می‌توانند بدون مشکل و دردسر، شمار را از هر جای تهران به درب ورودی تالار ببرند. همه این گزینه‌های ذکر شده، جایگزین خوبی برای استفاده از خودروی شخصی‌ست.
  • لوکیشن سالن کنسرت برج میلاد روی نقشه

گوگل مپ

نشان

بلد

از تاریخ 17 تیر الی 29 تیر و همچنین از 2 الی 4 مرداد کنسرت همایون شجریان در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

نظر خود را درباره «سالن وزارت کشور» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سالن وزارت کشور فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.