زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی لویس شلدون

بیوگرافی لویس شلدون

امروزه تقریبا مسابقه ای را نمی توان دید که دقت رکوردهای آن تا میلیمتر اندازه گیری شده باشد.

مهدی زارعی- دونده امریکایی متولد 9 جولای 1874 که در المپیک 1900 یکی از نمایندگان دوومیدانی ایالات متحده بود. او در این بازیها در پرش سه گام و رقابت پرش ارتفاع بدون دورخیز حضور پیدا کرد. در آن رقابت ها مسابقه پرش سه گام در روز 16 جولای برگزار شد. در حالی که 13 ورزشکار از 6 کشور در رقابت ها حضور داشتند. این کشورها عبارت بودند از امریکا، بریتانیا، فرانسه، مجارستان، سوئد و آلمان. در رقابت پرش سه گاه شلدون موفق شد رکورد 13.64 را به جای گذاشته و پس از مایر پرنشتین( با 14.47 متر) و جیمز کانلی( 13.97 متر) موفق به کسب مدال برنز شود.

Athletics at the 1900 Summer Olympics – Men's long jump - Wikipedia

در رقابت پرش ارتفاع بدون دورخیز نیز که در همان روز و با حضور تنها سه ورزشکار برگزار شد شلدون موفق شد رکورد 1:50 متر را برجای بگذارد این در حالی بود که ایروینگ بکستر به رکورد 1.525 متر رسید و ری اوری با ثبت ارتفاع 1.655 متر رکورد جهان را به نام خود ثبت کرد و قهرمان شد.

 از نکات قابل ذکر این مسابقه دقت اندازه گیری تا میلیمتر بود. به این ترتیب شلدون در هر دو مسابقه موفق به کسب مدال برنز شد. وی پس از آن دیگر در المپیک حضور نیافت و سرانجام در روز 18 فوریه 1960 از دنیا رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی لویس شلدون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی لویس شلدون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.