زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی سهون

بیوگرافی سهون

سهون یکی از خواننده های معروف گروه اکسو است که جدای خوانندگی بازیگر و مدل نیز می باشد.

سهون (Sehun) یکی از خواننده های گروه اکسو، وی رپر و ترانه سرا است. سهون جدای خوانندگی، بازیگر هم می‌باشد. در ادامه با آسمونی باشید تا با سهون آشنا شوید.

یکی از سریال‌های سال 2023 سهون خواننده اکسو، سریال تمام چیزهایی که دوست داشتیم در نقش گو یو است که نقش قابل توجهی را از خود نشان داده است.

بیوگرافی سهون

بیوگرافی سهون ؛ خواننده گروه اکسو
سهون خواننده گروه اکسو

اوه سه-هون با نام هنری سهون در تاریخ 12 آوریل 1994 در منطقه جونگ‌ نانگ-گو سئول کره جنوبی به دنیا آمد. سهون یک رپر، خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده، مدل و بازیگر است. سهون فارغ‌ التحصیل کالج هنرهای نمایشی سئول می باشد. وی یک برادر بزرگتر دارد.

دنیای خوانندگی سهون

بیوگرافی-سهون
سهون

سهون نخستین بار در سن 12 سالگی توسط یکی از کارکنان اس. ام. اینترتینمنت، درحالیکه مشغول نهار خوردن با دوستانش بود، شناخته شد و پس از 30 دقیقه تعقیب و گریز در خیابان، در نهایت به این کمپانی معرفی شد. سهون درطول دو سال، در چهار اودیشن شرکت کرد و نهایتا در سال 2008 به این کمپانی پیوست.

بیوگرافی سهون ؛ خواننده گروه اکسو
سهون و گروه اکسو

سهون در 10 ژانویه 2012 به عنوان پنجمین عضو رسمی اکسو معرفی شد. سهون در فوریه 2016، با رای کاربران شبکه اجتماعی چینی سینا ویبو، موفق به دریافت جایزه ستاره ویبو، در پنجمین مراسم جوایز کی-پاپ جدول گائون (جدول رسمی تک‌ آهنگ‌های کره جنوبی) شد.

در 28 ژوئن 2019 اعلام شد که سهون و پارک چانیول به‌ عنوان دومین زیرمجموعه گروه اکسو و با عنوان اکسو سچان شروع به‌کار خواهند کرد. اولین آلبوم چندآهنگه این گروه با عنوان عجب زندگیی در 22 ژوئیه 2019 منتشر شد.

رکوردشکنی سهون روی جلد مجله

بیوگرافی-سهون
فتوشات سهون

در سال 2018 سهون بعد از جی دراگون تبدیل به دومین هنرمند مرد کره ای شد که تصویرش در 22 سالگی بر روی جلد مجله مشهور وگ (Vogue) قرار میگیرد. این شماره از مجله به پرفروش ترین شماره آن از سال 1996 تبدیل شد.

جوایز سهون

بیوگرافی سهون ؛ خواننده گروه اکسو
بیوگرافی سهون ؛ خواننده گروه اکسو

‌اوه سهون در سال 2016 بعنوان هنرمند منتخب طرفداران در ششمین جشنواره موسیقی چارت گائون انتخاب شد.

او سال 2017 نیز دو جایزه مستقل محبوب‌ ترین هنرمند شب (در پنجمین جشنواره جدول وی) و نماد جهانی (در جشنواره فشنیستا) را کسب نمود.

در سال 2018 و 2019 هم عنوان های بازیگر محبوب، جایزه هنرمند مرد خارجی و جایزه بهترین خواننده بازیگر را بدست آورد.

سهون و میراندا کر

بیوگرافی-سهون
سهون و میراندا

سهون طرفدار بزرگ مدل بین المللی «میراندا کر» است. وقتی او اکانت اینستاگرامش را ساخت فورا میراندا کر را فالو کرد و زمانی که میراندا به سهون فالو بک داد او بسیار خوشحال شد.

سهون در فیلم دزدان دریایی: پرچم گابلین

بیوگرافی سهون ؛ خواننده گروه اکسو
فیلم خواننده گروه اکسو

سهون اولین تجربه سینمایی خود را در سال 2021 با فیلم «دزدان دریایی: پرچم گابلین» Pirates: Goblin Flag بازی کرد.

عکس های سهون

بیوگرافی-سهون

بیوگرافی سهون ؛ خواننده گروه اکسو

بیوگرافی-سهون

بیوگرافی سهون ؛ خواننده گروه اکسو

بیوگرافی-سهون

نظر خود را درباره «بیوگرافی سهون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سهون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.