زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش بکاپ گرفتن با اسمارت سوئیج

آموزش بکاپ گرفتن با اسمارت سوئیج

اسمارت سوئیچ برنامه سامسونگ برای ویندوز و سیستم عامل مک می باشد.شما با استفاده از این برنامه می تونید نصب بروزرسانی های نرم افزاری موبایل و غیره استفاده کنید.

برنامه اسمارت سوئیچ

اسمارت سوئیچ برنامه سامسونگ برای ویندوز و سیستم عامل مک می باشد.شما با استفاده از این برنامه می تونید نصب بروزرسانی های نرم افزاری موبایل، پیکربندی همگام‌سازی ایمیل‌ها و بکاپ گرفتن و بازیابی محتوا استفاده کنید. اپلیکیشن موبایل Smart Switch را هم می‌توان برای جابجا کردن دفتر مخاطبان، عکس‌ها و پیام‌ها از یک سیستم عامل iOS به گوشی های Galaxy سامسونگ به کار گرفت.

روش گرفتن بکاپ با اسمارت سوئیچ

1- برنامه Smart Switch  را در کامپیوتر دانلود و نصب نمایید
این برنامه شامل دو نسخه ویندوز و مک استمی باشد. بعد از نصب برنامه باید با قوانین و مقررات Smart Switch موافقت کنید. سپس گزینه next را بزنید و مسیر نصب را انتخاب نمایید و در آخر بر روی گزینه Finish کلیک کنید.

2- برنامه Smart Switch را اجرا نمایید
اسمارت سوئیچ را در کامپیوتر اجرا کنید. گوشی را با کابل usb به لپ تاپ وصل و اجازه انتقال اطلاعات را صادر کنید. یک پنجره پاپ آپ بر روی نمایشگر گوشی ظاهر می ‌شود که باید گزینه Transferring Media Files را انتخاب نمایید. با این روش انتقال اطلاعات بین گوشی و سیستم انجام می شود.

3- گرفتن بکاپ
برنامه به صورت خودکار گوشی شما را شناسایی و سپس از گزینه های نمایش داده شده گزینه Backup را انتخاب کنید. سپس نوتیفیکیشنی در موبایل شما نشان داده می شود که باید گزینه Allow را انتخاب کنید. به این ترتیب پروسه پشتیبان گیری شروع می شود و باید منتظر بمانید تا فرایند به پایان برسد.

نظر خود را درباره «آموزش بکاپ گرفتن با اسمارت سوئیج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش بکاپ گرفتن با اسمارت سوئیج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.