زمان مطالعه: 1 دقیقه
برنامه بویز پلنت

برنامه بویز پلنت

برنامه بویز پلنت یک برنامه استعدادیابی در زمینه رقص و موسیقی کی‌پاپ است که 98 پسر از کره و کشورهای دیگر در این برنامه شرکت کرده‌اند.

برنامه بویز پلنت یا سیاره پسران (Boys Planet) فوریه 2023 توسط شبکه Mnet منتشر شد. برنامه بویز پلنت در ژانر موسیقی است که باعث رضایت 96 درصد مخاطبین شده است. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی برنامه بویز پلنت (보이즈 플래닛) بپردازیم.

ژانر

مسابقه‌ای/واقع‌گرایانه/موزیک

زبان اصلی

کره‌ای

سال تولید

2023

سال انتشار

2 فوریه 2023

عنوان اصلی

Boys Planet

 

پوستر برنامه بویز پلنت 

معرفی برنامه بویز پلنت

برنامه بویز پلنت برنامه‌ای برای نمایش استعداد پسران اهل کره جنوبی و کشورهای مختلف است که در زمینه‌های خوانندگی و رقص با یکدیگر رقابت می‌کنند. این برنامه ادامه‌ی Girls Planet 999 که برای دختران بود و در سال 2021 منتشر شد، می‌باشد. برنامه بویز پلنت توسط هوانگ مین هیون بازیگر سریال کیمیای روح اجرا شده است. 

در برنامه بویز پلنت، چند استاد مشهور کره در زمینه‌های مختلفی چون رقص، آواز و رپ به عنوان داور و استاد حضور دارند که بر جذابیت برنامه افزوده‌اند.

شرکت‌کنندگان برنامه بویز پلنت

شرکت‌کنندگان برنامه بویز پلنت

شرکت‌کنندگان برنامه بویز پلنت در دو مرحله انتخاب شدند. مرحله اول 11 دسامبر 2021 تا 11 فوریه 2022 و مرحله دوم از 27 ژوئن تا 21 آگوست 2022 بود. تعداد شرکت‌کنندگان 98 نفر است. شرکت‌کنندگان از بین هزاران متقاضی پذیرفته شده‌اند. این 98 شرکت‌کننده به دو گروه K -Group و G -Group تقسیم شدند.

هدف نهایی بویز پلنت راه‌اندازی یک گروه پسرانه 9 نفره کی‌پاپ است. برنامه سیاره پسران سیستم رای گیری دارد و برای شفافیت و عادلانه بودن آن یک آژانس خارجی آن را در دست دارد.

در میان شرکت‌کنندگان چند آیدل هم وجود دارد که قبلا دبیو کرده‌اند که از جمله می‌توان به کیم جی وونگ که جدای خوانندگی بازیگر هم هست و لی هوتک با نام هنری هویی که لیدر پنتاگون بود.

Boys Planet

عوامل برنامه بویز پلنت

کارگردان

کیم شین یانگ و گو جونگ گیونگ

تهیه کننده

پارک چان ووک و شین جون بوم

موسیقی

پارک سونگ سون و کیم جونگ وو

توزیع کننده

Mnet

 

سلفی داوران برنامه بویز پلنت
برنامه کره ای سیاره پسران

 

نظر خود را درباره «برنامه بویز پلنت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه بویز پلنت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.