زمان مطالعه: 9 دقیقه
بهترین راه کسب بیت کوین چیست؟ راهنمای کامل کسب بیت کوین از 3 روش مختلف

بهترین راه کسب بیت کوین چیست؟ راهنمای کامل کسب بیت کوین از 3 روش مختلف

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام بیت کوین و یا سایر رمز ارز های دیجیتالی ازجمله بیت کوین را نشنیده باشد.

در چند سال اخیر بسیاری از مردم به بیت کوین ها و ارزهای رمزنگاری شده علاقه پیدا کرده اند و از آن ها به عنوان یک راه ساده و اسان برای کسب درآمد یاد می کنند. رمز ارز ها به صورت کلی مزایا و معایب خاص خود را دارند و راه های زیادی برای کسب درامد از طریق رمز ارز بیت کوین، با ارزش ترین رمزارز حال حاضر جهان، وجود دارد که در این مقاله با این روش ها آشنا خواهیم شد.

برای شروع بهتر است از تعریف های اولیه شروع کنیم. اولین سوالی که در ذهن ایجاد می شود این است که بیت کوین چیست؟ سر آغاز این رمزارز کمی گنگ و نا مشخص است. بیت کوین اولین رمز ارز و همچنین مشهورترین رمز ارز از میان حدود 5000 رمز ارز ایجاد شده می باشد. برای ورود به بازار رمز ارزها و کسب سود مناسب باید با اصول و آموزش های مقدماتی بازار ارزهای دیجیتال و هم چنین مفاهیم سرمایه گذاری آشنا باشید. اگر می خواهید با مبانی بازار رمز ارزها و مفاهیم سرمایه گذاری در این زمینه بیشتر آشنا شوید، مطلب زیر می تواند برای شما مفید باشد.

بیت‌کوین چیست؟ هرآنچه می‌خواهید درباره پول دیجیتال بدانید – کلیک کنید

بیت کوین یک ارز دیجیتالی غیر متمرکز است که میتوانید از روش های مختلف آن را به دست آورید. این رمز ارز در سال 2009 توسط یک فرد (یا افراد ناشناس) به نام ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. او برای اولین بار سیستم پرداخت الکترونیکی مبتنی بر اثبات رمزنگاری به جای اعتماد را بیان کرد.

هر تراکنش بیت کوینی که تا به حال در این شبکه انجام شده است در یک دفتر کل عمومی وجود دارد که برای همه قابل دسترسی است، و این امر سبب می شود که تراکنش ها به سختی معکوس شوند و جعل آنها بسیار دشوار باشد. به همین دلیل بیت‌کوین‌ها بر اساس ماهیت غیرمتمرکزی که دارند، توسط دولت یا هیچ مؤسسه صادرکننده‌ای پشتیبانی نمی‌شوند، و به جز اثباتی که در قلب سیستم وجود دارد، چیزی برای تضمین ارزش آن‌ها وجود ندارد.

اما نظام های سرمایه داری و شرکت های بزرگ سرمایه ای کم کم در حال حرکت به سمت این نوع رمز ارز ها هستند و بسیاری از تحلیلگران اقتصادی از این رمز ارزها به عنوان آینده نظامم سرمایه داری و جایگزینی برای ذخایر طلا که روز به روز در حال کم شدن است، یاد می کنند. کشور السالوادرو اولین کشوری بود که از این رمز ارز به صورت رسمی حمایت کرد و از آن به عنوان یکی از ارز های رایج خود نام برد.

چگونه بیت کوین بخریم؟
چگونه بیت کوین بخریم؟

زمانی که ارزش بیت کوین در سال 2017 افزایش بسیار چشمگیری را به خود دید و تا 19000 دلار در دسامبر آن سال رسید، دیدگاه و تصورات سرمایه گذاران و عوام مردم نسبت به بلاک چین شروع به تغییر کرد. در دنیای امروز ورود به بازار بورس کار سختی نیست، اما موفقیت در آن به یک معما تبدیل شده است. برای رسیدن به بهترین نتیجه در این بازار باید با انواع استراتژی معاملاتی آشنا باشید. در همین راستا، آموزش مفیدی در سایت فرادرس موجود است که از طریق لینک زیر می توانید آن را مشاهده نمایید.

آموزش مدیریت حرفه ای ترید در بازار سرمایه – کلیک کنید

با توجه به ارزش بالای این رمز ارز در بازار جهانی و همچنین با تبدیل نرخ آن به ریال، در ذهن تمامی افراد این سوال ایجاد می شود که "چطور می توانم بیت کوین داشته باشم؟" یا " بهترین راه کسب بیت کوین چیست؟" یا  حتی "بیت کوین چیست؟"

برای رسیدن به یک جواب واضح و مشخص برای این سوالات با ادامه این مقاله همراه باشید.

کسب بیت کوین چه مزایایی دارد؟

خیلی از افراد جامعه در سر خود سودای پولدار شدن و کسب سود هنگفت از طریق معاملات رمز ارز ها را می پرورانند و این رویا در ذهن مردم مخصوصا نسل جوان شکل گرفته است که  چگونه بیت کوین داشته باشیم و از سود خیره کننده و افزایش قیمت نجومی آن بهره ببریم.

باید خدمت شما عرض کنم که این دیگه یک رویا در ذهن شما نیست و شما می توانید بیت کوین را به راحتی دست بیاورید.

بیت کوین مزایایی خاص خود را دارد که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

1- بیت‌کوین‌ها پتانسیل زیادی برای رشد و افزایش قیمت دارند و در درازمدت بازده بالایی داشته باشند. 2- بیت کوین به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی در مورد توقیف شخص ثالث، وجوه را به صورت ناشناس و بدون قابلیت رد یابی پس انداز کنید. 3- داشتن بیت کوین به این معنی است که شما مالک بخشی از شبکه می شوید و زمانی که تصمیمات کلیدی در مورد شبکه گرفته می شود برای رای دادن فراخوانده می شوید و جایگاه ویژه ای در تصمیم گیری های شبکه بیت کوین خواهید داشت. 4- روشی ارزان تر و سریع تر برای ارسال پول در سراسر جهان به مالک ارائه می دهد و به راحتی و بدون نیاز به پرداخت عوارض یا کارمزد می توانید پول خود را به هر نقطه ای از جهان انتقال دهید.

سریع ترین و بهترین روش کسب بیت کوین
سریع ترین و بهترین روش کسب بیت کوین

یکی از راه های کسب بیت کوین کار کردن است که یکی از ساده ترین و قانونی ترین روش ها برای کسب این رمزارز می باشد. بسیاری از شرکت های بین المللی که عمدتا در عرصه دیجیتال و فعالیت های شبکه فعالیت می کنند، به ازای کار و خدماتی که برای آنها انجام می شود به شما رمز ارز به عنوان دستمزد پرداخت میکنند. که البته حتما نباید تحصیلات مرتبط به رشته های کامپیوتری داشته باشید و چه یک بازاریاب آنلاین، مهندس، خواننده یا طراح و یا هر حرفه دیگری باشید، می توانید سایت هایی را پیدا کنید که به افراد اجازه کار کردن می دهد و به عنوان دستمزد بیت کوین پرداخت می کند.

بسیاری از شرکت ها از بیت کوین به عنوان روشی برای پرداخت استفاده می کنند زیرا تراکنش ها ارزانتر، سریعتر و با امنیت نسبتا بالاتر هستند. به عنوان مثال، یک سایت بازاریابی که با صدها بازاریاب در سراسر جهان کار می کند، هنگام پرداخت به بازاریابان از طریق حواله های پرداختی، صورت حساب های سنگینی را متحمل می شود.

مدتی هم مالک شرکت خودرو سازی تسلا، ایلان ماسک، که دومین فرد ثروتمند جهان است اعلام کرد که برای خرید محصولات این شرکت می توانید از رمز ارزها برای پرداخت استفاده کنید.

با این حال، بیت کوین یک رمز ارز peer2peer است، به این معنی که کارمزد انتقال آن نسبت به سایر انتقال های مالی بسیار ناچیز است و تنها شرط پرداخت این کارمزد ناچیز این است که پرداخت کننده و گیرنده پرداخت  هر دو در شبکه بیت کوین حساب داشته باشند.

روش های کسب بیت کوین

1-   کسب  بیت کوین از طریق پرداخت بهره

افرادی که از قبل مقداری بیت کوین دارند، می توانند با قرض دادن آنها به دیگران برای سود، کوین های بیشتری به دست آورند. در واقع ساده ترین و بهترین راه کسب بیت کوین از این روش، قرض دادن آنها به شخصی است که از قبل می شناسید و اطمینان حاصل کنید که در مورد سود و مدت پرداخت به توافق برسید.

دو روش اصلی برای کسب بیت کوین از پرداخت سود به شرح زیر است:

وام‌دهی بیت‌کوین یا Peer2peer

در این روش وب‌سایت‌هایی وجود دارد که برای استقراض بیت کوین در اختیار وام گیرندگان قرار می‌دهند یکی از این وب سایت ها  Bitbond نام دارد. که البته هنگام وام دادن به دیگران در سایت‌های peer2peer، توصیه می‌شود با احتیاط اقدام به معامله کنید و با افزایش تعداد وام‌گیرندگان و کاهش میزان قرض روشی را برای مدیریت و یا پخش ریسک استفاده کنید.

بانکداری بیت کوین

این روش در واقع یک مدل وام دهی است که در آن صاحبان بیت کوین سکه های خود را سپرده گذاری می کنند و با گذشت زمان سود کسب می کنند. مبالغی که در این بانک ها سپرده می کنید به وام گیرندگانی قرض داده می شود که با پرداخت بهره سود شما را تامین می کنند.

انواع روش‌های کسب بیت کوین
انواع روش‌های کسب بیت کوین

با وجود اینکه وام دادن بیت کوین روشی عالی برای کسب سریع بیت کوین است اما باید مراقب وام گیرندگان باشید. چون از آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده توسط قانون محافظت نمی شوند، و در واقع مرجع رسمی برای نظارت و کنترل آن وجود ندارد، پیگیری متخلفان و یا درخواست جبران خسارت در دادگاه و حتی اثبات آن بسیار دشوار خواهد بود.

2-   تبلیغ برنامه های وابسته به بیت کوین

اپلیکیشن هایی نیز وجود دارد که هدف انها کمک به تبلیغات محصولات است در ازای دریافت کمیسیون و نمایش دادن یک تبلیغ خاص طراحی و استفاده می شوند. در این حالت، شما برای شرکت هایی کار می کنید که کمیسیون بازدید یا انتشار تبلیغ را بر حسب بیت کوین می پردازند.

راز به دست آوردن بیت کوین بیشتر از این برنامه های وابسته، تبدیل شدن به یک رهبر در جایگاه خود برای فرمان دادن به قدرت و ایجاد ترافیک زیاد است. شما به‌عنوان یک رهبر یا متخصص در جایگاه خود، به دنبال‌کنندگان خود توصیه‌هایی را برای خرید محصولاتی که آن ها را به خوبی بررسی کرده اید می نمایید و آنها را تشویق به بازدید یا خرید می کنید. و پس از اینکه تعداد خرید ها یا بازدید های تبلیغ شما به حد مورد انتظار رسید شرکت طرف قرارداد کمیسیون شما را در قالب بیت کوین پرداخت خواهد کرد. اما سوال این است که بر چه اساسی باید تحلیل های مهم معاملات را مورد بررسی قرار دهیم؟ خوشبختانه می توانید اطلاعات مفیدی را در مورد ارزهای دیجیتال در لینک زیر مطالعه کنید.

مجموعه آموزش ارزهای دیجیتال – کلیک کنید

3-   به دست اوردن بیت کوین از طریق استخراج

استخراج بیت کوین یکی از روش های پیشنهادی برای کسب درآمد سریع آنلاین بیت کوین است. استخراج یا ماینینگ فرآیند اصلی است که توسط شبکه بیت کوین برای تایید تراکنش ها، تولید بلوک های جدید و انتشار کوین های جدید استفاده می شود.

برای استخراج بیت کوین، به رایانه ای با قدرت محاسباتی بالا نیاز دارید تا به حل معماهای پیچیده استخراج که توسط الگوریتم اثبات کار (PoW) ایجاد می شود، کمک کند.

با این حال، دشواری استخراج به حدی بالا و همچنین میزان انرژی مصرفی ،فرایند استخراج آن به قدری بالا  است که استخراج با استفاده از یک کامپیوتر استاندارد یا GPU امکان پذیر نیست و شما به سخت افزار استخراج مناسبی مانند بیت ماینر نیاز دارید که بتواند قدرت هش زیادی تولید کند.

راه دیگر استخراج بیت کوین، پیوستن به یک استخر استخراج است. خوبی استخرهای ماینینگ این است که در حال حاضر سکوهای ماینینگ مناسبی دارند و شرکت ها فقط نیروی ماینینگ ترجیحی را استخدام می کنند. لازم به ذکر است که در نهایت پاداش استخراج بین همه اعضایی که در استخر مشغول ماینینگ بودند، تقسیم می شود.

آموزش بیت کوین
آموزش بیت کوین

معاملات سریع بیت کوین در صرافی ها

این شاید سریع ترین روش کسب بیت کوین به صورت آنلاین باشد. این نوع معاملات در صرافی‌های بین المللی و مرکزی انجام می شود. و شگرد کسب سود از این نوع معاملات این است که  هنگامی که قیمت بیت‌کوین پایین ترین حالت ممکن است یا اصطلاحا در کف بازار قراردارد، شما اقدام به خرید بیت کوین می کنید و وقتی که قیمت آن بالا می‌رود اقدام به فروش می کنید و این مابه التفاوت که به صورت بیت کوین است در اختیار شما قرار می گیرد و سود خالص شما از این فرآیند معاملاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این صرافی ها همانند بازارهای فارکس عمل می کنند، اما فرق انها در این است که با ارزهای دیجیتال سروکار دارند.

برای کسب بیت کوین هنگام معامله در این بازارها، لازم است که این نوع بازار ارز دیجیتالی را کاملا شناخته و ریسک های را کاملا در نظر گرفته باشید و پس از آن اقدام به معامله در این بستر بین المللی نمایید. همچنین شما باید با پلتفرم های مناسب آشنایی کامل داشته باشید تا با خیال راحت در این بازار بزرگ قدم بگذارید.

اگرچه ممکن است این مسیر راحت و آسان  به نظر برسد اما در این میان معیارهای بسیار پیچیده ای تاثیر گذار است که میتواند سرمایه شما را تحت الشعاع خود قرار دهد. بنابراین، باید عواملی را که بر بازار و تغییرات بازار تاثبر گذار است و می تواند اینده امن را نیز تعریف کندف شناسایی کرده و بر اساس الگو ها رفتار اینده ان ها را پیش بینی کنید.

سخن پایانی در رابطه با روش های کسب بیت کوین

در حالی که روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای به دست آوردن سریع بیت‌کوین از آنها استفاده کنید، مهم است بدانید که هر کدام خطرات منحصر به فرد خود را دارند. مهمترین چیز این است که مطمئن شوید روش انتخاب شده را درک می کنید و تمام اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می دهید.

اگرچه کارشناسان خرید و فروش و معامله بیت کوین را به عنوان بهترین روش برای کسب سریع بیت کوین توصیه می کنند، اما با این حال توصیه می شود قبل از معامله با چند رمز ارز دیگر که ارزش کمتری دارند شروع به معامله کنید تا کمی تمرین کنید. همچنین باید  بودجه قابل توجهی علاوه بر این، باید برای سایر هزینه‌ها مانند کارمزد معاملات و هزینه‌های برداشت آماده باشید که مشخص می‌کند چقدر می‌توانید از معامله بیت‌کوین درآمد کسب کنید.

اگر قصد دارید تا با نحوه ورود به بازار سهام و فعالیت در آن بیشتر آشنا شوید، اکنون وارد سایت فرادرس شده و از آموزش های آن دیدن نمایید.

مجموعه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال – کلیک کنید 

نظر خود را درباره «بهترین راه کسب بیت کوین چیست؟ راهنمای کامل کسب بیت کوین از 3 روش مختلف» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین راه کسب بیت کوین چیست؟ راهنمای کامل کسب بیت کوین از 3 روش مختلف فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.