زمان مطالعه: 1 دقیقه
بعد از جدایی مرتکب اشتباه نشوید

بعد از جدایی مرتکب اشتباه نشوید

بعد از جدایی مرتکب اشتباه نشوید در این پست راهنمای ازدواج با ما باشید.

بنام یگانه عالم
دراین مطلب به اشتباهات رایج بعد از جدایی اشاره کوتاهی میکنیم. بعد از جدایی بدلیل هجوم احساسات منفی، منطقی تصمیم گرفتن کار سختی است زیرا شما باید خودتان را از نظر روحی قوی کنید تا بعد از جدایی دچار رفتارها و کارهاییکه به دنبالش پشیمانی و حس تحقیر دارد را انجام ندهید. بطور مثال: کنکاش در زندگی طرف مقابلتان که از او جدا شده اید و جستجو برای پیدا کردن دلیلی برای جدایی. قبل از جدایی باید دنبال علت و معلول گشت نه بعد از جدایی. باید بپذیرید بعداز جدایی هر کسی زندگی خودش را دارد سعی کنید تجدید خاطرات نکنید و رفتن به مکان‌هایی که باهم خاطره دارید.
پیام‌های متوالی و تماس با طرف مقابل نگیرید و سعی نکنید با عکس و زنگ و تماس یا هر چیز دیگری او را وادار به صحبت کردن کنید. هیچگاه توهین نکنید.
سعی کنید با خودتان لج نکنید و یا خودتان را تنبیه نکنید بطور مثال با زندانی کردن خود در خانه.
هیچ گاه برای دلسوزاندن و یا ترس از تنهایی و یا برای فراموش کردن خاطرات وارد یک رابطه‌ی جدید نشوید سعی کنید همیشه خودتان باشید و ازگذشته خود درس بگیرید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بعد از جدایی مرتکب اشتباه نشوید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بعد از جدایی مرتکب اشتباه نشوید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.