زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش برخورد با فرد افسرده

روش برخورد با فرد افسرده

درطول زندگی هر فردی ممکن است دچار یک سری ناراحتی ها و بیماری هایی شود (جسمی یا روحی)

بنام یگانه عالم

اگر همسرتان (مرد یازن) دچار افسردگی شد باید چه کارهایی انجام بدهید؟ چگونه باید با او رفتار کنید؟ ابتدا بلافاصله به روانشناس مراجعه کنید و تمام علائم را با او درمیان بگذارید تا تشخیص داده شود. یادتان باشد که تشخیص به موقع افسردگی مهم ترین کمکی است که می تواند در حق شریک زندگیتان انجام دهید. اگر تشخیص بر افسردگی گذاشته شد باید دستورات متخصص نکته به نکته انجام شود.
برای اینکه بتوانید با همسرتان درست رفتار کنید باید اطلاعاتتان را درمورد افسردگی بالا ببریداگر همسرتان مرتبا ایراد میگیرد ناراحت نشوید یکی از ویژگی های یا نشانه های افسردگی است پس مبنا را بر اذیت و ازار خود ندانید.
یکی دیگر از نشانه ها یا علائم حس تنهایی است. هنگامی که همسرتان (افسرده) بیان میکند هیچ کسی در این دنیا به فکر من نیست. یا من تنها هستم در برابرش گارد نگیرید پس من چه کاره هستم؟ به او بگویید تو را درک میکنم چه کاری برای بهبودی تو از دستم بر می اید تا انجام دهم؟
نشانه دیگر این است که کسانیکه دچار افسردگی میشوند سطح انرژی انها کاهش پیدا میکند و حتی توان انجام خیلی از کارهای روزمره خود را ندارند برای تحمل چنین شرایطی بهتر است با هم به ورزش کردن با موزیک تند و شاد بپردازید زیرا یکی از درمان های غلبه بر افسردگی فعالیت جسمانی است و شما هم از مزیتهای ورزش برخوردار خواهید شد در امر بهبودی و درمان باید صبور بود.

سارافلاحی

نظر خود را درباره «روش برخورد با فرد افسرده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش برخورد با فرد افسرده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.