به گزارش آسمونی، با نزدیک شدن به پایان سال میلادی 2021، روز به روز به موعد برگزاری جشنواره Game Awards و مشخص شدن بهترین ها در بخش های مختلف صنعت گیم نزدیک می شویم. حال، هر ساله در این مراسم که توسط جف کیلی برگزار می شود، برخی از بازی هایی که قرار است در آینده منتشر شوند، با انتشار تیزر، تریلیر و... معرفی می شوند.

در این مقاله سعی داریم، 10 تا از بازی هایی را معرفی کنیم که ممکن است در این مراسم به آنها اشاره شود و خبر از منتشر شدنشان اعلام شود.

10. تریلر بازی جدید Mass Efect

استودیو بایوور، چندی قبل با انتشار پوستری از یک سفینه در حال ورود به یک دهانه، خبر از ساخت نسخه جدید این سری بازی داد. این استوریو که طی سال های اخیر حضور فعالی در Game Awards داشته است به نظر می رسد امسال نیز طی این مراسم، استودیو بایوور به همراه یک تریلر پا به این مراسم بگذارد.

پوستر بازی Mass Effect
پوستر بازی جدید Mass Effect

تریلر بازی جدید Dragon Age 

به نظر می رسد که حضور بازی جدید Dragon Age تا حدودی قابل پیش بینی باشد. مدیر مالی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، اکتبر سال 2019، طی مصاحبه ای گفت که ممکن است نسخه جدید این سری تا قبل از سال مالی 2023 منتشر شود. پس بنابراین دور از ذهن نخواهد بود که حداقل در Game Awards سال 2021، حداقل یک تریلر از این بازی منتشر شود.

همچنین از آنجایی که از انتشار بازی حدودا 6 سال می گذرد، بهترین موقع برای گرم کردن دل طرفداران این سری، پخش تریلری از بازی جدید این مجموعه می تواند بسیار مفید واقع شود.

9. بازی Silent Hill

حدودا 2 سال می شود که خبرها و شایعات مختلفی مبنی بر ریبوت بازی پرطرفدار Silent Hill به گوش می رسد. از طرف دیگر جف کیلی، طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که برای مراسم گیم اواردز امسال، یک سورپرایز ویژه در نظر گرفته است. همچنین طرفداران صنعت گیم و به خصوص هیدئو کوجیما، از ارتباط نزدیک او با جف کیلی اطلاع دارند. سایت VGC نیز هنوز بر این مورد اصرار دارد که شرکت سونی در همکاری با یک توسعه دهنده ژاپنی سعی در تولید یک بازی جدید دارند که سایت Gematsu از آن توسعه دهنده با نام استودیو کوجیما پروداکشنز یاد می کند.

با جمع کردن موارد اعلام شده، به نظر می رسد که بازی جدیدی که از آن یاد می شود یا عنوان Silent Hill است و یا Death Stranding 2 و یا یک آی پی جدید.

8. انتشار زمان عرضه بازی Kirby and the Forgotten Land

بازی Kirby and the Forgotten Land

بازی Kirby and the Forgotten Land

 شرکت نینتندو نیز به نظر می رسد با توجه به مشخص شدن شرایط سنی بازی Kirby and the Forgotten Land، در مراسم گیم اواردز امسال قرار است زمان عرضه بازی را مشخص کند. این بازی که یکی از اصلی ترین انحصاری های کنسول سوویچ در سال 2022 می باشد، به نظر می رسد به روزهایی نزدیک می شود که باید منتظر شنیدن زمان عرضه آن باشیم.

7. تریلر بازی جدید 2 The Legend of Zelda:Breath of the Wild

دومین DLC بازی The Legend of Zelda:Breath of the Wild نیز در مراسم گیم اواردز معرفی شد. حال با توجه به اینکه ساخت ادامه این بازی در مراسم E3 2021 تایید و زمان انتشار آن سال 2022 اعلام شده بود، ممکن است که در آخرین رویداد سال 2021، یک تریلر از نسخه دوم این بازی منتشر شود.

6. تریلر بازی Senua's Saga:Hellblade 2

بازی Senua's Saga:Hellblade 2
بازی Senua's Saga:Hellblade 2

طبق گفته جف گراب نویسنده و روزنامه نگار معتبر سایت VentureBeat، برنامه اصلی سازندگان بازی Senua's Saga، این بوده است که بازی در E3 2021 معرفی شود. اما به خاطر معرفی های متعددی که در مراسم مایکروسافت، انجام یافت، این شرکت تصمیم گرفت تا معرفی را به اواخر سال موکول کند. 

حال به نظر می رسد که منظور از اواخر سال، همین رویداد Game Awards باشد، بنابراین ممکن است شاهد رونمایی از این بازی توسط یک تریلر باشیم.

5. تریلر بازی Avowed

اطلاعات بسیار زیادی از این بازی تا الان منتشر شده است. اعم از وجود کلاس های مختلف در بازی، سیستم مبارزات با دو دست، قابلیت تقویت اسلحه ها و ... . اما باید در نظر داشت که این بازی همچنان در حالت تولید و وضعیت آلفا قرار دارد. اما ممکن است اشارات و یا حتی منتشر شدن تریلری از این بازی در گیم اواردز دور از ذهن نباشد.

4. معرفی بازی Mortal Kombat 12

با توجه به آن که استودیو ندررلم، به صورت یکی در میان، بازی های فایتینگ خود را بین MK و Injustice تقسیم و روانه بازار می کند، به نظر می رسد که نوبت به انتشار بازی MK12 رسیده باشد. البته شایعاتی مبنی بر ساخت بازی Marvel vs. DC نیز به کوش می رسد، اما جف گراب با توجه به اطلاعاتی که بدست آورده است از ساخت بازی MK12 اطمینان دارد.

علاوه بر این، راحتی ساخت بازی ای بر خلاف Marvel vs. DC  که نیاز به دریافت لایسنس خاصی ندارد، بسیار آسان تر خواهد بود.

3. تریلر جدید بازی God of War Ragnarok

بازی جدید God of War
بازی  God of War Ragnarok

با توجه به بازی های فرست پارتی ای که ایکس باکس معرفی کرده است، به نظر می رسد نوبت به پلی استیشن رسیده باشد تا در قبال بازی های ایکس باکس قد علم کند. بازی Silent Hill از کیفیت لازم بر خوردار است، اما با اما و اگر مواجه است. در صورتی که تریلر جدیدی از بازی جدید God of War منتشر شود، می تواند شب طرفداران پلی استیشن را تکمیل کند. 

علاوه بر این مورد، ممکن است رو نمایی از بازی های دیگر نظیر Horizon Forbidden West هم منتشر شود.

2. معرفی ریمیک بازی Metal Gear Solid 3

از آنجایی که VGC از ریمیک شدن بازی Metal Gear Solid 3 خبر داده بود، به نظر می رسد، گیم اواردز امسال فرصت مناسبی برای نشان دادن جلوه ای از این بازی محبوب می باشد. همچنین یکی از برنامه نویسان پیشین استودیو Virtuous در صفحه لینکدین به این مورد اشاره کرد که یک بازی "تریپل A اکشن معرفی نشده" در دست ریمیک قرار دارد.

1. ویدیو گیم پلی و تاریخ عرضه بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights
بازی Gotham Knights

با توجه به این که زمان مقرر برای انتشار این بازی بهار 2022 می باشد، دور از انتظار نخواهد بود که ویدیو گیم پلی از این بازی منتشر شود. با توجه به آن که تریلری که از این بازی در DC FanDome به نمایش در آمد بیشتر در خصوص داستان بازی بود، به نظر می رسد زمان مناسبی برای نشان دادن گیم پلی بازی و همچنین تعیین زمان عرضه بازی باشد.

در صورتی که برادران وارنر در طول مراسم، نامی از بازی های فایتینگ خود همانند MK12 نبرد، ممکن است بازی Gotham Knights را به نمایش بگذارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «10 بازی که ممکن است در Game Awards 2021 شاهد رونمایی از آنها باشیم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 10 بازی که ممکن است در Game Awards 2021 شاهد رونمایی از آنها باشیم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.