زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل

آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل

کاربرانی که به هردلیل رمز جیمیل خود را فراموش کرده اند در این بخش از آسمونی با نحوه بازیابی رمز فراموش شده جیمیل آشنا خواهند شد.

فراموشی رمز جیمیل

جیمیل یکی از اصلی ترین و مهم ترین خدماتی است که شرکت گوگل ارائه می دهد و اگر رمز جیمیل خود را فراموش کرده اید از خیلی قابلیت های در تلفن همراه خود و دنیای اینترنت نمیتوانید استفاده کنید و لذت کافی را ببرید.بسیاری از اطلاعات مهم و حساس ما در جیمیل ذخیره میشوند اطلاعاتی مانند سیو مراحل طی شده بازی ، پروفایل ، صندوق های پستی ما و ... که همه این اطلاعات ارزشمند ما وابسته به آدرس جیمیلی می باشد که در تلفن همراه خود وارد کرده ایم.

در این بخش از آسمونی با نحوه بازیابی رمز جیمیل آشنا خواهیم شد.

آموزش تصویری بازیابی رمز جیمیل

1- ابتدا وارد سایت https://accounts.google.com/ForgotPasswd شوید حالا در صفحه باز شده جیمیل خود را وارد کنید و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل
آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل

2- باید آخرین رمزی را که به یاد دارید وارد کنید و سپس گزینه Next را انتخاب کنید. اگر چیزی به ذهنتان نمیرسید و آن را به یاد نمی آورید میتوانید گزینه Try a different question را انتخاب کنید تا راه و یا سوال دیگری توسط گوگل از شما پرسیده شود.

بازیابی-رمز-جیمیل
بازیابی-رمز-جیمیل
3- اگر گزینه Try a different question را انتخاب کنید راه دیگری که گوگل به شما پیشنهاد میکنید ارسال پیامک (SMS) به شماره تلفن همراه است که شما قبلا در گوگل به عنوان تلفن همراه پشتیبان ثبت کرده اید. شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه Next را انتخاب کنید و کدی را که برای تلفن همراه شما پیامک میشود وارد کنید و پس از درست و صحیح بودن آن و تایید توسط گوگل میتوانید رمز عبور جدید خود را تنظیم کنید.اگر شماره تلفن همراه خود را قبلا در گوگل ثبت نکرده اید گزینه Try a different question را انتخاب کنید تا گوگل راه دیگری به شما ارائه دهد.

آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل
آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل
4- شانس دیگری که گوگل این بار برای بازیابی و تنظیم مجدد رمز جیمیل برای شما فراهم میکند این است که شما باید ماه و سال زمانی که جیمیل خود را ساخته اید به یاد بیاورید البته با توجه به تقویم میلادی ماه و سال را وارد کنید اگر گوگل تایید کرد و صحت داشت شما میتوانید رمز جدید خود را بسازید.

بازیابی-رمز-جیمیل
بازیابی-رمز-جیمیل

نظر خود را درباره «آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش تصویری نحوه بازیابی رمز جیمیل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.