زمان مطالعه: 1 دقیقه
بازار ماهی فروشان تهران

بازار ماهی فروشان تهران

بازار‌‎​‎‎​ ماهی بعثت بهترین مکان برای عاشقان ماهی و آبزیان است،‌‎‌​‌​ ماهی های خوراکی و زیبایی می بینید که تا‌‎​‎‏‏ کنون در عمر خود ندیده اید.

بازار ماهی فروشان بعثت یکی از مراکز فروش انواع و اقسام آبزیان و ماهی ها بوده و بخصوص در ایام نزدیک به عید نوروز، به یکی از بخش های شلوغ شهر تبدیل می شود. این بازار ماهی در تهران از شناخته ترین مراکز مدیریتی و عرضه ماهی در کل کشور است. این بازار جایگاه خاصی نیز نزد پرورش دهندگان ماهی و صیادان به خود اختصاص داده است. در ادامه مطلب آسمونی درباره جزئیات بازار ماهی بعثت بیشتر آشنا می شویم.

بازار ماهی فروشان بعثت

مرکز فروش ماهی، میگو و آبزیان بعثت در محله مطهری تهران و خیابان 17 شهریور واقع شده است. این مجتمع یکی از سه بازار و مرکز خرید در محله مطهری تهران می‌باشد تعداد محصولات پر رونقی که در بازار ماهی بعثت به فروش می رسند، در نیمه اول سال به 60 نوع و در نیمه دوم سال به 70 نوع می رسند. خانواده های پایتخت برای خرید ماهی این مرکز را به تمامی فروشگاه ها ترجیح داده و گویی، یکی از مراکز خرید محبوبشان هست. 

این بازار ماهی در قلب پایتخت قرار گرفته است؛ اما علاوه بر عرضه ماهی کلانشهر تهران، نیز شهرستان و استانها همجوار را نیز پوشش میدهد. استان البرز، قزوین، شهریار، ری، فیروزکوه و… از جمله شهرهایی هستند که جهت ماهی برای ماهی فروشان به بازار بعثت می آیند. بازار ماهی بعثت از سه سالن بزرگ تشکیل شده است که 2 سالن آن اختصاصی فقط به عرضه آبزیان است. این دو سالن بالغ بر 65 غرفه دارد. سالن سوم در بازار بعثت به میوه و سبزیجات اختصاص دارد. که این بازار هم جایگاه ویژه ایی برای صنف میوه فروشان و سبزی فروشی ها دارد.

انواع آبزیان شامل میگو، ماهی های پرورشی، ماهی دریا و صید شده و…. در این بازار وجود دارد. البته در فصل های مختلف حجم عرضه انواع ماهی صید شده تغییرات زیادی دارد. در کنار بازار پرهیاهوی ماهی و آبزی فروشی ها برای حضور خانواده ها فضایی نیز تعبیه شده است. که با خیال راحت بصورت خانوادگی برای خرید در این بازار اقدام کنند، بستری برای بازی کودکان، بوستان، و… .

دسترسی به بازار ماهی بعثت

با توجه به نزدیکی این مجتمع به ایستگاه مترو بعثت، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس هفده شهریور جنوبی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

آدرس و تلفن بازار ماهی بعثت

آدرس تهران، بزرگراه بعثت، 17 شهریور
تلفن 02133432001
ساعت کاری  از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 6:30 الی 22
  • بازار ماهی فروشان بعثت جمعه ها تعطیل است.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بازار ماهی فروشان تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بازار ماهی فروشان تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.