زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی باربد بابایی

بیوگرافی باربد بابایی

باربد بابایی مجری و بازیگر می‌باشد. یکی از کارهای او برنامه شب کوک است که با استقبال جوانان روبرو شده بود. وی مهرماه 1401 از اجرا در تلویزیون خداحافظی کرد.
نام و نام خانوادگی باربد بابایی
تاریخ تولد 20 شهریور 1357
سن 44 سال
محل تولد تهران-ایران
محل زندگی تهران
ملیت ایرانی
حرفه مجری و بازیگر
وضعیت تاهل متاهل

 

باربد بابایی مجری برنامه‌هایی چون شب کوک و زوجی نو است که جزء برنامه‌های شبکه تلویزیونی ایران می‌باشد. باربد بابایی پس از اتفاقاتی که پس از ماجرای مهسا امینی رخ داد، از اجرا در تلویزیون ایران خداحافظی کرد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی باربد بابایی را ببینید.

باربد بابایی
باربد بابایی

درباره باربد بابایی

باربد بابایی متولد 20 شهریور 1357 در تهران است. وی مجری و بازیگر می‌باشد. باربد بابایی فارغ التحصیل لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد است. وی چون علاقمند به رشته کارگردانی بود، از ترم اول دانشگاه در سال 1376 وقتی 19 ساله بود وارد تئاتر دانشجویی شد و سه سال در آنجا فعالیت می‌کرد. او به همراه خانواده به دلیل شغل پدرش مدتی را در آلمان زندگی کرده ولی به گفته خودش از دوران جوانی سعی کرد از لحاظ مالی متکی به خانواده نباشد و برای رسیدن به رویاهایش تلاش کند.

زندگی هنری باربد بابایی

 

باربد بابایی در شب کوک
باربد بابایی در شب کوک

 

باربد بابایی در سال 1377 با نمایش «پرتگاه» وارد دنیای بازیگری شد؛ تا اینکه در سال 1379 در سریال «روزهای بیاد ماندنی» با یک نقش فرعی جلوی دوربین رفت. امیر غفارمنش یکی از دوستان باربد بابایی است و او باعث شد که باربد بابایی وارد کار اجرا شود. او سال 1382 در شبکه ماهواره ای، مجری برنامه «موزیک ما» شد.

سال 1394 مجری برنامه استعدادیابی موسیقی بنام «شب کوک» شد. این برنامه که از شبکه نسیم پخش می‌شد با استقبال بسیاری از جوانان علاقمند به خوانندگی روبرو شد. برنامه شب کوک مسابقه ای در زمینه اجراهای خوانندگی به تهیه کنندگی هادی دمیرچی بود. داوران آن فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و فرهاد برنجان بودند. اما این برنامه به دلایلی نامعلوم ادامه پیدا نکرد.

 

باربد بابایی در فیلم بی خوابی اسب ها
باربد بابایی در فیلم بی خوابی اسب ها

 

باربد بابایی سال 1394 در فیلم سینمایی «بی خوابی اسب ها» در کنار بازیگرانی چون علیرام نورایی، افسانه پاکرو، امیر غفارمنش، تینا آخوند تبار، مریم معصومی و چنگیز وثوقی بازی کرد. 

یکی دیگر از فیلم‌های باربد بابایی، فیلم سینمایی «نمور» در سال 1400 است که شهریور ماه 1401 در سینماهای تهران اکران شد. از جمله بازیگران این فیلم محمد رضا علیمردانی، سمیرا حسن‌ پور و نسیم ادبی است.

باربد بابایی در برنامه زوجی نو
باربد بابایی در برنامه زوجی نو

یکی دیگر از اجراهای باربد بابایی برنامه «زوجی نو» می‌باشد که از شبکه سوم سیما پخش می‌شده است. زوجی نو یک مسابقه تلویزیونی خانوادگی است که با هدف توجه به بنیان خانواده، ایجاد روحیه شادابی و نشاط طراحی شده که تا مهرماه سال 1401 با اجرای باربد بابایی ادامه داشت.

باربد بابایی و دختران دوقلویش
باربد بابایی و دختران دوقلویش

باربد بابایی سال 1380 در سن 23 سالگی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر دوقلو بنام های آیلین و شایلین است که متولد سال 1381 می باشند.

اطلاعات تماس باربد بابایی

اینستاگرام: barbodbabaee

گالری تصاویر باربد بابایی

باربد بابایی در کنار دیگر هنرمندان برنامه شب کوک در عید نوروز
باربد بابایی در کنار دیگر هنرمندان برنامه شب کوک در عید نوروز
باربد بابایی و محسن یگانه
باربد بابایی و محسن یگانه
باربد بابایی در برنامه خوشا شیراز
باربد بابایی در برنامه خوشا شیراز
باربد بابایی در پشت صحنه کنسرت بنیامین بهادری در آلمان
باربد بابایی در پشت صحنه کنسرت بنیامین بهادری در آلمان
باربد بابایی در پشت صحنه برنامه شب کوک
باربد بابایی در پشت صحنه برنامه شب کوک
باربد بابایی در برنامه خندوانه
باربد بابایی در برنامه خندوانه

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی باربد بابایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی باربد بابایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.