زمان مطالعه: 1 دقیقه
چند نکته طلایی برای انتخاب همسر

چند نکته طلایی برای انتخاب همسر

انتخاب همسر تصمیم مهمی است که نیازمند دقت و تخقیق می باشد. هنگام این انتخاب باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.

انتخاب همسر

بنام یگانه عالم

چند نکته طلایی وجود دارد که در زمان انتخاب همسر باید حتما توجه داشته باشیم و انتخابمان براساس انها انجام نشود.

سعی کنید هیچ وقت زرق و برق های مادی و ظاهری طرف مقابلتان گیرا نباشد زیرا افراد زیادی انتخابشان تحت تاثیر عوامل ظاهری همچون پول و جایگاه اجتماعی و زیبایی و موقعیت است و در زندگی باشکست مواجه میشوند. بلکه باید یکی از ملاک های ازدواج باشد واگر یکی از ملاک های ازدواج شماست پس باید شماهم هم ترازو هم سطح باشید.

خیلی بهتر است که به لحاظ عواملی که ذکر شد شباهت هایی بین دو طرف وجود داشته باشد، اما شباهت داشتن با تحت تاثیر قرار گرفتن متفاوت است. وقتی یک رابطه صرفاً به دلیل مسائل مادی یا تنها به خاطر هر یک از عوامل ذکر شده، شکل گرفته باشد، یک رابطه ناسالم است.
مسئله بعدی میل جنسی است. البته تنها و بهترین راه برای پاسخ به این میل، ازدواج است، اما این مسئله نباید فرآیند انتخاب همسر را تحت الشعاع قرار دهد.زیرا در ابتدا زندگی این نیاز به خوبی برطرف میشه اما باگذشت چند وقت از زندگی مشترک و وجود مسائل روز مره و مشکلات کمتر به ان پرداخته میشود و کم رنگ تر میگردد پس نباید تنها ملاک ازدواج باشد.

به همین دلیل، لازم است با حوصله و صبور بود تا در طول زمان با فرد مقابل خود آشنا شویم و برای ازدواج کردن عجله نکنیم. تردیدها و سوالات و مسائل موجود در خود را نادیده نگیریم و بی توجه بودن به احساسات درونی و تردیدهایی که داریم قطعا کار اشتباهی است. بهتر است با شناخت بیشتر و دادن زمان بیشتر به دو طرف تردیدها را برطرف کنیم.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «چند نکته طلایی برای انتخاب همسر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چند نکته طلایی برای انتخاب همسر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.