زمان مطالعه: 1 دقیقه
الویت اول در زندگی مشترک

الویت اول در زندگی مشترک

زوجین موفق و باهوش همدیگر را در اولویت قرار می‎دهند و برای شادی و سلامتی خود و همسر و زندگیشان کوشا هستند

بنام یگانه عالم

بسیاری از عزیزان بیان میکنند که همسرم در زندگی بی توجه به من است و یا تمام انرژی خودرا برای مسائل دیگران خرج میکند اما برای من خسته و بی حوصله است. در پاسخ به این عزیزان یاد اور میشوم که پس از تشکیل خانواده و ازدواج الویت اول همسرتان است.

بیشتر عزیزان قبل از ازدواج و در دوران نامزدی و یا حتی دوران اشنایی به همدیگر تعارف می‎کنند و وقت میگذارند بطور مثال، با دقت به حرف ‎های هم گوش می‎کنند؛ اما بعد از ازدواج تمام کارهایی که نشان دهنده توجه بود ترک می‎شود و هر کاری و هر چیزی بر همسر ترجیح داده می‎شود.

اما زوجین موفق و باهوش همدیگر را در اولویت قرار می‎دهند. البته بدان معنی نیست که زوجین بصورت رسمی با یکدیگر رفتار میکنند بلکه احترام و توجه خود را نثار میکنند و همسر خود را جدی می‎گیرند و رفتار احترام آمیزی دارند و برای شادی و سلامتی خود و همسر و زندگیشان کوشا هستند. زیرا آن ها میدانند که خانه محل امن و آرامش ان هاست و سلامت و شادی اعضای آن واجب است تا همیشه در آن به راحتی ورضایت زندگی کنند. در واقع زوجین موفق کسانی هستند که برای هم وقت می‎گذارند و از افکار، احساسات، علایق و مشکلات طرف مقابل به سادگی نمی‎گذرند. برای حل مشکل تلاش میکنند و در هر شرایطی هر دوطرف در کنار هم قدم بر میدارند و به فکر ترمیم رابطه و بهتر شدن زندگیشان هستند.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «الویت اول در زندگی مشترک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره الویت اول در زندگی مشترک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.