زمان مطالعه: 3 دقیقه
اقامت اسلوونی | اخذ اقامت اسلونی با ویزاپلاس

اقامت اسلوونی | اخذ اقامت اسلونی با ویزاپلاس

تیم متخصص ویزاپلاس می‌تواند با سال‌ها سابقه در خصوص اخذ اقامت کشورهای اروپایی به شما خدمات شایسته‌ای را ارائه دهد.

اقامت اسلونی را با ویزاپلاس تجربه کنید. اسلوونی کشوری با فرصت‌های بی‌نظیر برای شهروندان خارجی است. اگر قصد دارید زندگی خود را در اسلوونی شروع کنید، تیم متخصص ویزاپلاس می‌تواند با سال‌ها سابقه در خصوص اخذ اقامت کشورهای اروپایی به شما خدمات شایسته‌ای را ارائه دهد. ما در این مطلب قصد داریم برای درک دقیق‌تر، تمام جنبه‌های مهاجرت به این کشور را مورد بررسی قرار دهیم و از این طریق، تصویر کامل و دقیق‌تری از زندگی در اسلوونی را برای شما ترسیم کنیم. پیش از هر چیز اشاره به این نکته ضروری است که، اسلوونی کشور بسیار زیبایی است و شما می‌توانید آینده خوبی را برای خود و خانواده خود فراهم کنید.

مزیت‌های زندگی در اسلوونی

با توجه به این موضوع که انسان همواره به دنبال تغییر و بهبود شرایط زندگی خود است، هنگام مهاجرت عوامل بسیار مهمی باید مورد توجه و بررسی قرار بگیرند. از مهم‌ترین عواملی که باید در کشورهای مقصد بررسی شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سلامت و بهداشت

از مهمترین امکانات اسلوونی می‌توان به سیستم مراقبت‌های بهداشتی این کشور اشاره کرد که برای تمامی شهروندان و ساکنان خارجی دارای اقامت در دسترس است. کادر پزشکی مجرب و آموزش دیده و همچنین خدمات بهداشتی خصوصی با قیمت‌های مقرون به صرفه از دیگر امتیاز‌های زندگی در اسلوونی است. تمامی شهروندان اسلوونی طبق قانون حق دارند به طور برابر به مراقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند. ویزا پلاس با تسهیل فرایند اخذ اقامت اسلوونی آینده بسیار روشنی را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند.

  • بوم شناسی

مردم اسلوونی به طور متوسط 80 سال زندگی می‌کنند (زنان  84 سال و مردان  77). به عنوان مثال 91 درصد از شهروندان این کشور از کیفیت آب راضی هستند. از میان 195 کشور جهان، اسلوونی در رتبه بندی بهداشت و حفاظت از طبیعت در رتبه پنجم قرار دارد. اسلوونی از کشورهای پیشگام در زمینه تولید محصولات ارگانیک است و مقامات دولتی این کشور توجه بسیار زیادی به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، استفاده از وسایل نقلیه غیر موتوری و بهبود کارایی جاده ها دارند. تمامی ماشین آلات در اسلوونی دارای استاندارد یورو 5  هستند. ویزا پلاس با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه اخذ اقامت اسلونی در نظر دارد مسیر مهاجرت را برای هموطنان عزیز هموار کرده و به عنوان یک راهنمای مجرب، مراحل اخذ اقامت اسلوونی را برای شما ساده کند.

  • تحصیل و کار

شما می‌توانید با اخذ اقامت در اسلوونی با ویزاپلاس، آینده فرزندان خود را با ثبت نام در یکی از سه دانشگاه دولتی این کشور، با بیش از 44 دانشکده، آکادمی هنر و یا دانشگاه‌های خصوصی، تضمین کنید. شما می‌توانید به صورت قانونی و رسمی کسب و کار خود را در اسلوونی راه‌اندازی کنید و یا از طریق کاریابی‌های دولتی در یکی از برترین شرکت‌های این کشور مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است که مجوز کار (ویزای کار) یک ساله توسط اداره ملی کار صادر می‌شود.

  • امنیت

اسلوونی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. در این کشور تقریباً جرایم خیابانی وجود ندارد با این وجود پلیس به درخواست‌های که به شماره 113 ارسال می‌شوند خیلی سریع پاسخ می‌دهد تنها چند دقیقه طول می کشد تا مجریان قانون در مکان دقیق قرار گیرند. جالب است که بدانید اکثر پلیس‌های کشور اسلوونی تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارند.

  • آب و هوا

اسلوونی به دلیل مجاورت دریا و کوهستان دارای آب و هوای معتدل و معتدل قاره‌ای است. از ویژگی‌های آب و هوای اسلوونی می‌توان به چند فصل بودن مناطق مختلف اشاره کرد؛ زمستان معتدل است و تابستان گرمای ملایمی دارد. آب و هوای اسلوونی به طور کلی شامل آب و هوای ساحلی با باران‌ بهاری و زمستان‌های مطلوب و آب و هوای شمالی و مرکزی با میزان بارندگی 3 هزار میلی متر در سال و زمستان‌های منفی 6 درجه می‌شود.

اخذ اقامت اسلونی با ویزاپلاس

ویزا پلاس یک نهاد ثبت شده و قانونی است که در زمینه اخذ ویزای کشورهای توسعه یافته، امن و مهاجر دوست مانند اسلوونی و ارائه مشاوره تخصصی در خصوص روش‌های مختلف مهاجرت خدمات بسیار حرفه‌ای را به متقاضیان عزیز ارائه می‌دهد. از خدمات حرفه‌ای تیم ویزا پلاس می‌توان به معرفی کارشناس حقوقی، افتتاح حساب، مشاوره در خصوص تحصیل و ثبت نام دانشگاه‌ها، مشاوره در زمینه امور مالی و موارد دیگر اشاره کرد. ویزا پلاس با دو دهه فعالیت حرفه‌ای و آگاهی از قوانین و مقررات دولتی و مهاجرتی اسلوونی، شما را در زمینه اخذ اقامت اسلونی همراهی می‌کند و با صرفه جویی در وقت و هزینه‌های غیرضروری به عنوان راهنمای شما در دریافت ویزای کشورهای منتخب جهان با افتخار با شما همکاری خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ اقامت اسلونی و  گلدن ویزای پرتغال با ویزاپلاس و دیگر کشورهای برتر جهان با ما تماس حاصل فرمایید.

نظر خود را درباره «اقامت اسلوونی | اخذ اقامت اسلونی با ویزاپلاس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اقامت اسلوونی | اخذ اقامت اسلونی با ویزاپلاس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.