زمان مطالعه: 1 دقیقه
رهایی از افکار منفی

رهایی از افکار منفی

بسیاری از عزیزان میپرسند چطور میتوانند با افکار مزاحم و منفی مبارزه کرد؟

بنام یگانه عالم

در پاسخ باید متذکر شد که نباید مبارزه کرد بلکه باید مغز را از این افکار دور نگه داشت.

مشکلاتی که بواسطه افکار منفی بوجود می آیند: افسردگی و گوشه گیری و عدم ارامش در زندگی است. افکار منفی استرس را به شدت افزایش و عزت نفس را به شدت کاهش می‌دهد. این می‌تواند منجر به کاهش انگیزه و همچنین احساس بلاتکلیفی شود. بنابراین قطعاً باید حل شود.

سعی کنید علت افکار منفی را پیدا کنید و علت را درمان کنید. از منفی های زندگی و افراد منفی خود را دور نگهدارید. سعی کنید در فضای شاد و پرانرژی باشید. کمالگرا نباشید و از شکست نترسید. افکار مثبت را جایگزین افکار منفی کنید و جای خالی برای هجوم افکار منفی در مغز نگذارید.

ورزش کنید با دوستان معاشرت کنید. با خودتان مهربان باشید و به سلامت جسمتان اهمیت بدهید و به خواب خود اهمیت بدهید و به اندازه استراحت کنید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «رهایی از افکار منفی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره رهایی از افکار منفی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.