زمان مطالعه: 1 دقیقه
آدم های سمی در زندگی

آدم های سمی در زندگی

آیا شما آدم های سمی درزندگیتان را میشناسید؟ آیا می دانید این افراد چه ویژگی هایی دارند؟

بنام یگانه عالم

بسیاری از کسانی که با شما برخورد میکنند ممکن است دارای این خصوصیات باشند. افراد بدبین انسان‌ های ترسویی هستند، آن ها همیشه شاکی و افسرده اند و تفکرات منفی دارند. آدم‌ های بد قلقی هستند. چه آشنا و چه غریبه را با کلام و یا رفتارشان می‌آزارند و استرس ایجاد می‌کنند.

آدم های حسود و خودخواه و قضاوت کننده. آدم هایی که از شما فقط انتقاد میکنند. آدم هایی که در گذشته سیر میکنند و هیچ امیدی به اینده و زندگی ندارند. افرادی که زیادی سرزنش میکنند و حس حقارت به شما میدهند و اعتماد بنفس شما را هدف گرفته اند. افرادی که بیش از حد دروغ میگویند.

حالا چگونه با این افراد برخورد کنیم؟ سعی کنیدابتدا این افراد را شناسایی کنید و ارتباط خودتان را با این افراد محدود کنید و اگر مجبور به ارتباط با ان ها بودید برایشان حد و مرز بگذارید در برابر این افراد فقط شنونده باشید و واکنشی در برابر ان ها نشان ندهید. در واقع یک گوش در و گوش دیگر دروازه باشد. با ان ها قاطع و منطقی برخورد کنید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «آدم های سمی در زندگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آدم های سمی در زندگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.