زمان مطالعه: 4 دقیقه
اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته

اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته

توجه به نکات مهم در انتخاب و نصب دوربین مداربسته نیازمند آگاهی و دقت بالایی خواهد بود.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، اشخاص برای حفظ بیشتر امنیت محل زندگی یا کار خود به جای استخدام نگهبان تصمیم به نصب دوربین مداربسته خواهند نمود. این تصمیم بسیار عالی و کاربردی بوده و نتایج مناسبی در جهت افزایش ایمنی نیز داشته است. توجه به نکات مهم در انتخاب و نصب دوربین مداربسته نیازمند آگاهی و دقت بالایی خواهد بود. افراد می‌توانند با انتخاب و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن با خیالی آسوده از امنیت محل کار و منزل خود به مسافرت بروند.

در صورتی که بدون اطلاعات، در نظر گرفتن شرایط محل نصب و کسب مشورت از کارشناسان خبره شرکت هایک ویژن، دوربین مداربسته خریداری و نصب شود، با مشکلاتی مانند: بی‌کیفیتی تصاویر، عملکرد نادرست دوربین مواجه خواهید شد. در این مطلب به بیان اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته متناسب با کاربری ساختمان و صرف هزینه خرید معقول خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات لازم جهت انتخاب بهترین محصولات هایک ویژن تا انتهای این مقاله با تیام الکترونیک همراه باشید.

اشتباهات در انتخاب، خرید و نصب دوربین مداربسته

با در نظر گرفتن اطلاعات مهمی مانند: بودجه مالی، متراژ فضای مدنظر، انتظار کاربر، شرایط محیطی و کسب اطلاعات فنی از اشخاص خبره امکان بروز اشتباهات در انتخاب و خرید دوربین مداربسته را کاهش دهید. اشتباهات فراوانی مانند: خرید در فروشگاه نامعتبر، برند نامناسب و توجه به ارزانی یا گرانی کالا باعث هدر رفت بودجه مالی کاربر شده و محصول خریداری شده نیز کاربرد مفیدی نخواهد داشت. در ادامه به تشریح برخی از این اشتباهات خواهیم پرداخت:

خرید دوربین مداربسته ارزان

همیشه برای انتخاب و خرید هر کالایی باید به توان مالی خود توجه نمود. البته باید در نظر داشت که شاید با خرید یک کالا با قیمت پایین، مقداری از بودجه باقی‌مانده و می‌توان آن را پس‌انداز کرد. اما درعین‌حال یک دوربین ارزان‌قیمت ممکن است کیفیت، کارایی کم و عمر مفید پایینی داشته باشد. اکثر دوربین‌های مداربسته ارزان‌قیمت به سرورهای ناشناس متصل شده و یا خیلی سریع به‌وسیله هکرها شناسایی و باز خواهند شد. بنابراین اگر در پی خرید یک دستگاه بی‌نقص و باکیفیت هستید، از خرید دوربین ارزان‌قیمت بپرهیزید.

تهیه دوربین مداربسته با قیمت بالا

اغلب تنها با تصور اینکه دوربین‌های مداربسته گران‌قیمت از کیفیت و کاربری بسیار بالایی برخوردار بوده به پرداخت هزینه زیاد تن خواهند داد. در بسیاری از موارد این دیدگاه درست بوده، اما اشخاص باید طبق نیاز ساختمان و محیط نصب اقدام به خرید دوربین هایک ویژن نمایند. جهت حفظ امنیت ساختمان مسکونی نیاز به دوربین مداربسته با مزایا زیاد نبوده و در برخی از مواقع به‌کارگیری تجهیزات ساده و ارزان نیز کارایی مناسبی خواهد داشت. بنابراین با اطلاع از کارایی کامل باید به خرید و نصب دوربین مناسب اقدام نمود.

انتخاب برند هایک ویژن برای افزایش امنیت

جهت خرید هر محصول یا کالایی باید از برند آن به‌طور کامل آگاهی داشت. اشخاص با کسب اطلاعات کامل از برندهای مختلف شاهد خرید عالی و بدون مشکل خواهید بود. برند هایک ویژن از برندهای بسیار معتبر در امور دوربین‌های مداربسته با کیفیت، کارایی و تامین نیازهای مختلف افراد است. بنابراین می‌توان با آسودگی به محصولات تولیدی این برند اطمینان کرده و به نسبت شرایط یکی از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن را انتخاب و خریداری نمود.

انتخاب تعداد دوربین های مدار بسته
انتخاب تعداد دوربین های مدار بسته

انتخاب آگاهانه تعداد دوربین مداربسته

این تصور که تنها با خرید یک دستگاه دوربین اسپید دام یا گردان با قابلیت چرخش 360 درجه، تمامی نقاط اطراف را در دید خود داشته باشد، به‌طور کامل اشتباه است. در حقیقت زمانی که دوربین مداربسته هایک ویژن در یک زاویه نصب شده، زاویه مخالف در دید نیست، بنابراین برای ایجاد امنیت بیشتر جهت مخالف هم نیاز به نصب دوربین دیگری دارد. هرچند گاهی بنا بر شرایط و محیط تنها یک زاویه از نظر امنیت حائز اهمیت بوده و  در این صورت خرید یک دوربین گردان کافی خواهد بود.

دوربین مداربسته بی‌ سیم

یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌ها، نوع بی‌سیم آن است. البته این دستگاه باید بر حسب شرایط و مکان مناسب انتخاب شود، در غیر این صورت خرید و نصب آن اشتباه خواهد بود. هرچند با وجود نصب آسان و هزینه کم هنگام تهیه این مدل از دوربین‌های مداربسته پیشنهاد نخواهد شد. همچنین دوربین‌های مداربسته بی‌سیم به علت نداشتن کابل و سیم‌کشی با مشکلاتی نیز همراه هستند.

خرید دوربین با قابلیت فناوری cloud،  Wi-fi و  Wired

دوربین‌های مداربسته با قابلیت فناوری cloud به اینترنت متصل بوده و فضای داخلی برای  ذخیره امن ندارند. به‌همین دلیل هکرها به‌راحتی امکان دسترسی به حافظه داخلی را خواهند داشت. دوربین مداربسته wi-fi نیز مشکلی مشابه داشته و گاهاً مشکلاتی را برای اشخاص ایجاد خواهند نمود. در مقابل خرید دوربینی که از قابلیت wired (سیمی) برخوردار بوده پیشنهاد داده خواهد شد، زیرا این قابلیت سبب خواهد شد تا تمامی اطلاعات از دسترس هکرها حفظ شود.

خرید دوربین بدون فضای ذخیره‌سازی

برخی از دوربین‌های مداربسته هیچ فضایی برای ذخیره، ثبت فعالیت‌ها و تصاویر ندارند. درحالی‌که کاربرد اصلی دوربین مداربسته به‌دلیل حفظ امنیت بوده بنابراین صرف هزینه برای خرید این نوع دوربین اشتباه خواهد بود. هرچند امروزه با پیشرفت این صنعت زمینه ارتقا و نصب هارد در این دوربین‌ها امکان‌پذیر بوده، اما از ابتدا باید در انتخاب درست دقت شود.

دوربین مداربسته با خصوصیت دید در شب

برخی از دوربین‌ها قابلیت دید در شب را ندارند و یا تصویرهای نامشخصی را ثبت و ضبط خواهند نمود. بنابراین اگر قصد خرید دوربینی جهت ثبت تصویر در شب داشته باشید از دوربین مداربسته دید در شب هایک ویژن استفاده نمایید. همچنین در انتخاب و خرید دوربین باید سعی شود که لنز دوربین با وضوح تصویر بیشتر از 3 مگاپیکسل باشد. خرید دوربین مداربسته با رزولوشن 270 به‌­دلیل کیفیت و وضوح تصویر بسیار کم اشتباه است.

خرید دوربین مداربسته از افراد فاقد اعتبار

تهیه دوربین مداربسته از محل نامعتبر موجب عدم‌­تامین گارانتی شده و حتی احتمال فروش محصولات غیراستاندارد به شما را افزایش خواهد داد. از این رو تمامی محصولات الکترونیک خود را از محلی با قدمت، اعتبار و آشنا به حوزه کاری خریداری نمایید.

خرید دوربین مداربسته
خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته از نماینده معتبر هایک ویژن

وجود دوربین‌های مداربسته، امنیت بیشتر و هزینه کمتر را برای صاحبان سازه‌های مختلف به همراه خواهد داشت. نصب و راه‌اندازی مناسب دوربین مداربسته با آگاهی کامل و به دور از اشتباهات رایج، امنیت و در نتیجه آسودگی خیال را برای افراد حقیقی و حقوقی به دنبال خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما خرید انواع دوربین مداربسته هایک ویژن خواهد بود. برند هایک ویژن علاوه بر کیفیت بالا دارای کارایی مختلف و قیمت مناسب است. همچنین امکان استفاده از مشاوره کارشناس خبره و تجربه نصب در بهترین شرایط مکانی بهره‌مند شوید.

نظر خود را درباره «اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.