زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی 3 نرم افزار ارسال انبوه پیامک

معرفی 3 نرم افزار ارسال انبوه پیامک

در این بخش از آسمونی با معرفی برنامه های ارسال پیامک دسته جمعی در خدمت شما عزیزان هستیم.

ارسال انبوه پیامک

آیا تا به حال شده است که بخواهید همزمان یک پیام متنی برای بسیاری از افراد موجود در لیست مخاطبان خود ارسال کنید اما این کار  بسیار وقت گیر است.حتی اگر چندین گیرنده را در برنامه پیامک خود انتخاب کنید ، حداکثر تا  100 نفر را می توانید در بخش گیرنده ها قرار دهید. این بدان معنی است که اگر می خواهید به افراد بیشتری بطور همزمان پیامک کنید ، به انعطاف پذیری بیشتری نیاز دارید.در این بخش از آسمونی به معرفی نرم افزار های ارسال پیامک انبوه می پردازیم.

Bulk SMS Plans -1
این برنامه به شما امکان می دهد متن سفارشی خود را حداکثر با یک ضربه به 5000 مخاطب ارسال کنید.

2- Group Messaging
بااستفاده از این برنامه می توانید گروه های مخاطب مورد نظر خود را نامگذاری و انتخاب کنید. به راحتی می توانید پیام خود را به مجموعه مناسب مخاطبین ارسال کنید. همچنین می توانید یک گروه را حذف کنید ، یک گیرنده را از گروه حذف کنید یا تعداد بیشتری به یک گروه اضافه کنید.

3- Bulk SMS Sender (BSS)
این برنامه به شما امکان می دهد متن خود را فوراً ارسال کنید. اما در صورت تمایل می توانید بعداً با قرار دادن آن در ارسال خودکار برنامه ریزی ، پیامک ارسال کنید. این ویژگی به شما کمک می کند پیام های دوره ای را ارسال کنید ، که اگر به طور مداوم پیامک ارسال می کنید راهی هوشمندانه برای استفاده از پیامک است.

نظر خود را درباره «معرفی 3 نرم افزار ارسال انبوه پیامک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی 3 نرم افزار ارسال انبوه پیامک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.