زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی 3 تا از بهترین نرم افزارهای ارسال انبوه ایمیل

معرفی 3 تا از بهترین نرم افزارهای ارسال انبوه ایمیل

در این بخش از آسمونی به معرفی برنامه ارسال ایمیل به صورت انبوه در خدمت شما هستیم.

ارسال انبوه ایمیل

همه افرادی که آدرس ایمیل دارند، با ایمیل های تبلیغاتی و انبوه آشنا هستند. اما اگر تا الان فکر میکردید که این ایمیل ها به صورت تک تک ارسال میشود در اشتباه بودید. معمولا شرکت های تبلیغاتی و یا صاحبان کسب و کار اینترنتی، از نرم افزارهای مخصوصی برای ارسال انبوه ایمیل استفاده میکنند.دراین بخش از آسمونی با معرفی برنامه های ارسال ایمیل انبوه در خدمتتان هستیم.

1- SendinBlue

SendinBlue
SendinBlue

این نرم افزار ارسال ایمیل گروهی ، انتخاب خوبی برای مشاغل کوچک است. این ابزار نه تنها به طراحان اجازه می دهد تا ایمیل های گروهی  ارسال کنند ، بلکه الگویی را برای طراحی قالب ایمیل ارائه می دهد.

EmailOctopus -2

EmailOctopus
EmailOctopus

EmailOctopus سرویس ایمیل تعاملی Amazon SES را برای ارسال نامه های گروهی ادغام کرده است. این خدمات در مقایسه با سایر افراد حاضر در لیست با نرخ های بسیار کمی ارائه می شوند. این اجازه را می دهد تا کاربر را به ایجاد الگوهای ایمیل HTML و ایمیل های سفارشی لیست مشتری از شرکت می فرستد. این نرم افزار می تواند با سایت وردپرس ادغام شود.

MailChimp -3

MailChimp
MailChimp

این نرم افزار علاوه بر ارسال ایمیل های کلی ، ابزارهایی مانند تست A / B کمپین ها ، عملکرد زمان لرزش و مدیریت تماس را نیز ارائه می دهد. به کاربر اجازه می دهد تا ایمیل های مختلفی را به  دو گروه ارسال کند. ایمیلی که نرخ باز شدن بالاتری داشته باشد به ایمیل های گروه ارسال شده که نرخ باز کردن کمتری دارند ، ارسال می شود. این به کاربر امکان می دهد مارک تجاری خود را به طور موثر بازاریابی کند. تابع Time warp به کاربر اجازه می دهد تا زمان مشخصی را برای ارسال ایمیل های عمده بر اساس منطقه زمانی مخاطبین تعیین کند.

نظر خود را درباره «معرفی 3 تا از بهترین نرم افزارهای ارسال انبوه ایمیل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی 3 تا از بهترین نرم افزارهای ارسال انبوه ایمیل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.