زمان مطالعه: 4 دقیقه
ارز دیجیتال سیف مون و هر آنچه باید در رابطه با آن بدانید

ارز دیجیتال سیف مون و هر آنچه باید در رابطه با آن بدانید

ارز دیجیتال سیف مون در سال 2021 عرضه شده است و در همان ماه‌های ابتدایی عرضه، با رشد قابل توجهی مواجه گردید

ارز دیجیتال سیف مون یکی از ده‌ها ارز دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها است و تلاش می‌کند که رشدی مانند بیت کوین، اتریوم و ... داشته باشد. در ادامه همراه ما باشید که قرار است ارز دیجیتال سیف مون را مورد بررسی قرار دهیم.

این ارز در سال 2021 عرضه شده است و در همان ماه‌های ابتدایی عرضه، با رشد قابل توجهی مواجه گردید. رشد این ارز به حدی بود که اکثر افراد معروف در بازار ارزهای دیجیتال، آینده سیف مون را مانند اتریوم و بیت کوین درخشان می‌دیدند.

ارز دیجیتال سیف مون (safemoon)
ارز دیجیتال سیف مون

سازندگان و بنیانگذاران این ارز، نام آن را با توجه به شعار safety to the moon انتخاب کرده اند. این اسم با ارز دیجیتال دوج کوین چندان هم بی ارتباط نیست.

طرفداران ارز دیجیتال دوج کوین بیشتر از شعار safety to the moon برای این ارز استفاده می‌کنند؛ آن‌ها باور دارند که قیمت دوج کوین در آینده رشد بسیار زیادی می‌کند و روزی مانند اتریوم و بیت کوین به پر ارزش‌ترین ارز دنیا تبدیل می‌شود.

جالب است بدانید که قیمت سیف مون در طول یک ماه با رشد بیش از 200 درصدی نیز مواجه بوده است. البته این مسئله به معنی امن بودن سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال یا سود دهی همیشگی آن نیست؛ زیرا این بازار نوسانات زیادی دارد و برای سود کردن در آن تضمینی وجود ندارد.

ارزش بازار ارز دیجیتال سیف مون تقریبا 4.1 میلیارد دلار است. در حالی که ارزش بازار بیت کوین به حدودا 792 میلیارد دلار رسیده و ارزش بازار اتریوم نیز تقریبا 365 میلیارد دلار است.

سیف مون چگونه جلوی نوسانات بازار را می‌گیرد؟

همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال سیف مون ساختاری شبیه به بیت کوین و اتریوم دارد. اما این ارز در نظر دارد که از نوسانات قیمتی خود جلوگیری کند. به همین دلیل، بنیانگذاران سیف مون روش‌هایی را پیاده کردند.

یکی از روش‌هایی که باعث جلوگیری از خرید و فروش‌های متوالی سیف مون می‌شود، کارمزد حدودا 10 درصدی آن برای معاملات است. این امر باعث می‌شود که افراد دید خرید و فروش کوتاه مدت به Safe Moon نداشته باشند و آن را در بلند مدت داشته باشند.

بخشی از هزینه‌هایی که به دلیل کارمزد دریافت می‌شود، با عنوان سود سهام به کاربرانی که سرمایه گذاری بلند مدت را بر روی این ارز انجام دادند، بازگردانده می‌شود.

انجام این کارها، تا حد زیادی جلوی نوسانات قیمتی را می‌گیرد و می‌تواند قیمت سیف مون را کنترل کند.

پیش بینی آینده ارز سیف مون

با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای که بنیانگذاران و رهبران این ارز دارند، باید قیمت سیف مون در سال‌های آینده را افزایشی بدانیم. البته هر لحظه احتمال دارد این برنامه‌ها تغییر کنند و بر روی ارزش این ارز دیجیتال تازه وارد، تاثیر بگذارند.جالب است بدانید که سیف مون قرار است در آینده به صورت مستقل کار کند و صرافی خودش را راه بیندازد؛ این مسئله تاثیر زیادی بر روی قیمت این ارز خواهد گذاشت و ‌می‌توان آینده سیف مون را درخشان دید.

البته به این مسئله هم توجه داشته باشید که هیچ تضمینی برای سود در بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد. این بازار به گونه‌ای است که با کوچک‌ترین تصمیم، تغییر شکل می‌دهد و ارزش رمز ارزها در آن بالا و پایین می‌شوند.به طور کلی، آینده سیف مون و دیگر ارزهای دیجیتال به حامیانشان وابسته است؛ برای مثال، ارز دیجیتال دوج کوین که تحت حمایت شدید ایلان ماسک است، آینده درخشانی خواهد داشت.

البته اگر این حمایت ادامه داشته باشد می‌توانیم آینده خوبی را برای دوج کوین تصور کنیم، در غیر این صورت قیمت دوج کوین هم با سقوط مواجه خواهد شد.اکثر کارشناسان معتقدند که قیمت سیف مون با توجه به توسعه روز به روز آن، می‌تواند یک رشد عجیب را به خود ببیند. اما این نظر فقط تحلیل آن‌ها است و همواره تمام تحلیل‌ها درست و دقیق نخواهند بود.

برخی دیگر از کارشناسان اعلام داشته‌اند که اگر همین روند برای توسعه سیف مون ادامه داشته باشد، می‌توانیم تا پایان سال 2021 رشد بیش از 100 درصدی قیمت این ارز را شاهد باشیم.از دلایلی که می‌توان آینده سیف مون را درخشان دید می‌توان به ایجاد کیف پول اختصاصی، ورود به بازار ارزهای دیجیتال در آفریقا و البته توسعه روز افزون پروژه سیف مون اشاره کرد.

واکنش منتقدان نسبت به افزایش قیمت سیف مون چیست؟

بسیاری از منتقدان، کاربران را از سرمایه گذاری بر روی این ارز منصرف می‌کنند. آن‌ها بر این باورند که بیش از نصف نقدینگی سیف مون در اختیار بنیانگذاران آن است.اگر این ادعا درست باشد، آینده سیف مون کاملا تاریک خواهد بود و این ارز دیجیتال هم مانند ده‌ها ارز دیجیتال دیگر، نابود خواهد شد. هنوز بنیانگذاران سیف مون واکنشی به این ادعا نشان نداده‌اند.

کاربری در حساب توییتر خود اعلام کرده بود که " نباید به این ارز دیجیتال اعتماد کنید. اگر بر روی سیف مون سرمایه گذاری کنید، سرمایه‌تان را از دست خواهید داد؛ انتخاب با خودتان است."البته ما هیچ کدام از این واکنش‌ها را نسبت به افزایش قیمت سیف مون تایید یا رد نمی‌کنیم.

برخی از منتقدان نیز واکنش‌های شدیدی نسبت به کارمزد 10 درصدی معاملات سیف مون داشتند. پایین بودن سرعت نقد شوندگی سیف مون نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که موجب نقد کاربران شد.

راه های خرید ارز دیجیتال سیف مون

این امکان برای شما فراهم است تا از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید سیف مون اقدام کنید؛ در حال حاضر، بهترین صرافی برای بررسی قیمت سیف مون و خرید آن، پنکیک سواپ (Pancakes Wap) است.

نکته‌ی قابل ذکر دیگر این است که بعد از خرید، می‌توانید این ارز دیجیتال را در کیف پول تراست خود نیز نگهداری کنید. این قابلیت را بعضی از ارزهای دیجیتال ندارند.قبل از خرید، پیشنهاد می‌شود که حتما درباره سیف مون اطلاعاتی را کسب کنید. توجه داشته باشید که هیچکدام از رمز ارزها به شما سود تضمینی نخواهد داد و باید دید بلند مدت به آن‌ها داشته باشید.

اگر قصد خرید و فروش یک ارز را دارید، باید به کارمزد فروش آن هم توجه داشته باشید. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال سیف مون برای فروش کارمزد 10 درصدی را می‌گیرد که برای خرید و فروش‌های کوتاه مدت به هیچ عنوان خوشایند نیست.

با توجه به قیمت سیف مون در حال حاضر، می‌توان این ارز را برای افرادی که دید بلند مدت دارند مناسب دانست.

نظر خود را درباره «ارز دیجیتال سیف مون و هر آنچه باید در رابطه با آن بدانید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ارز دیجیتال سیف مون و هر آنچه باید در رابطه با آن بدانید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.