زمان مطالعه: 1 دقیقه
ادمین کیست؟ چه جوری ادمین بشم؟

ادمین کیست؟ چه جوری ادمین بشم؟

کلمه Admin کوتاه شده Administrator می باشد، به معنی مدیر می باشد. به کسی که مدیریت صفحه اینستاگرام، تلگرام و... را بر عهده دارد، ادمین گفته می‌شود.

کلمه Admin کوتاه شده Administrator می باشد، به معنی مدیر می باشد. به کسی که مدیریت صفحه اینستاگرام، تلگرام و... را بر عهده دارد، ادمین گفته می‌شود. اما پیشرفت دنیای دیجیتال باعث شده تا این کلمه معنای مخصوصی به خود بگیرد. امروزه زمانی که از این کلمه استفاده می‌کنیم، بیشتر منظورمان مدیرِ یک سایت، صفحه یا شبکه‌ی اجتماعی است. حالا کسی که این شغل را انتخاب می‌کند، وظایف مختلفی دارد که در این بخش از آسمونی به آن می پردازیم.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

  • انتشار منظم پست و استوری
  • محتوا سازی حرفه ای
  • افزایش فالوورهای پیج
  • افزایش لایک و کامنت پست ها
  • حفظ امنیت پیج و فالوورها
  • آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی
  • خلاقیت در تولید محتوا
  • توانایی استفاده از هشتگ های مناسب
  • مدیریت تبلیغات
  • روحیه انتقاد پذیری بالا

ادمین تلگرام

ادمین یا مدیر کانال تلگرام موظف است تا محتوایی مناسب برای کانال تلگرامی تولید کند و کانال را مرتباً به روز نماید. محتوا و پست‌های کانال تلگرامی باید با این هدف تولید شود که مخاطبان آن را در گروه‌های مختلف فوروارد کنند و از این طریق بیشتر دیده شود و تعداد اعضای کانال بیشتر شود تا صدای برند به مخاطبان گسترده تری برسد.

ادمین واتساپ

راه‌های ارتباطی برخی کسب و کارها یا برندها از طریق واتساپ انجام می شود و یا ثبت سفارش نیز از طریق همین پلتفرم انجام می گیرد. در چنین شرایطی، یک شخص مدیریت اکانت واتساپ و مسئولیت پاسخگویی به کاربران را بر عهده می‌گیرند. به چنین شخصی ادمین واتساپ گفته می‌شود.

چگونه ادمین حرفه ای شویم؟


پاسخ سوالات کاربران

خود را جای مخاطبان بگذارید و ببینید چه سوالاتی در ذهنتان مطرح می‌شود و طبق آنها تولید محتوا را آغاز کنید.

کسب اعتبار میان کاربران

ادمینی که بتواند حس اعتماد را به کاربران خود منتقل کند در راستای برندینگ قدم گذاشته است ودر نتیجه فروش بیشتری نیز تجربه خواهد کرد. با این کار نگران این نخواهیم بود که که چگونه یک ادمین حرفه ای شویم، زیرا که با این کار شما همین حالا به یک سرپرست حرفه ای پیج اینستاگرام تبدیل شده‌اید.

بروز شدن طبق الگوریتم برنامه ها

همان طور که موتورهای جست و جو مداوم در حال به روز رسانی هستند شبکه های اجتماعی هم مدام در حال تغییر و بروزرسانی هستند و باید طبق اصول این برنامه ها جلو برویم.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ادمین کیست؟ چه جوری ادمین بشم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ادمین کیست؟ چه جوری ادمین بشم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.