زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب سعی دارد بگوید که هر تصمیمی که در طول روز می گیرید تاثیر مستقیم روی موفقیت یا عدم موفقیت در زندگی آینده شما خواهد داشت.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

اثر مرکب (The Compound Effect) یکی از کتاب هایی است که در زمینه موفقیت نوشته شده است. این کتاب نوشته نویسنده معروف آمریکایی دارن هاردی است. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی کتاب اثر مرکب بپردازیم.

معرفی

کتاب اثر مرکب
کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده موفق آمریکایی است. این کتاب درباره راههای دستیابی به موفقیت است و در سال 2010 به زبان انگلیسی به چاپ رسیده و به زبان های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است.

اثر مرکب بر این اصل استوار است که تصمیمات سرنوشت شما را شکل می دهد. این کتاب مجموعه‌ ای از اصول اساسی است که شگفت‌ انگیزترین دستاوردها را در تجارت، روابط و فراتر از آن را هدایت می کند. این سیستم عامل ساده و گام به گام به شما امکان می دهد موفقیت خود را چند برابر کنید، پیشرفت خود را ترسیم کنید و به هر آرزویی برسید.

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب سعی دارد بگوید که هر تصمیمی که در طول روز می گیرید تاثیر مستقیم روی موفقیت یا عدم موفقیت در زندگی آینده شما خواهد داشت. او به ما این تجربه را می آموزد که اقدامات بسیار کوچک و ناچیز روزمره در یک بازه طولانی نتیجه فوق العاده ای به جا خواهد گذاشت. او معتقد است که حتی اگر برای مدتی به نتیجه خاصی دست نیافتید به صورت مداوم کار خود را ادامه دهید و بر هدف خود تمرکز کنید.

جمله های موفقیت کتاب

  • بزرگ ترین تفاوت بین افراد موفق و افراد ناموفق این است که افراد موفق کارهایی را انجام می دهند که افراد نا موفق مایل به انجام آن ها نیستند.
  • زمانش رسیده که از خواب بیدار شوی و انتخاب های قدرتمند خود را داشته باشی.
  • اگر به پیشرفتی که مد نظرت می باشد نرسیده ای فقط به این دلیل است که اهداف خود را به روشنی مشخص نکرده ای.
  • افراد ناموفق هدف های خود را در سرشان نگه داشته اند، درست مثل تیله هایی که در یک قوطی در حال چرخش هستند و ما می گوییم هدفی که نوشته نشود صرفا یک خیال و توهم می باشد.
  • یکی از مهم ترین انتخاب های زندگی هر کس این است که بتواند شکرگزاری مداوم را در برنامه زندگی خود قرار دهد. این انتخاب زیبا روی تمام زمینه های زندگی اش اثر مثبت گذاشته و به روابط بهتر و زندگی شادتری منجر می شود.
  • در واقع شما انتخاب هایی می کنید و بعد انتخاب هایتان شما را می سازند.
  • هر تصمیمی هر چند کوچک و بی اهمیت، مسیر زندگی شما را عوض می کند.
نظر خود را درباره «کتاب اثر مرکب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کتاب اثر مرکب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.