زمان مطالعه: 1 دقیقه
اثرات موسیقی غمگین

اثرات موسیقی غمگین

در سال 2013 پژوهشي به چاپ رسيد كه حاكي از تاثير مهم ترانه هاي شاد بر تغييرات مثبت خلق و خو در دراز مدت بود.

بنام یگانه عالم

همراهان عزیز بارها و بار ها در مورد اثرات کلمات صحبت کردیم و شما آگاه هستید که هر یک از کلماتی که میشنوید و یا بیان میکنید دارای انرژیست و همان انرژی چه مثبت و یا منفی روی سیستم بدنی و افکار و حتی زندگی شما اثر خواهد داشت.

موسیقی غمگین با ما چی می کند؟

در سال 2013 پژوهشي به چاپ رسيد كه حاكي از تاثير مهم ترانه هاي شاد بر تغييرات مثبت خلق و خو در دراز مدت بود. یافته ها نشان میدهد که گروهي از شركت كنندگان كه تنها 12 دقيقه از زمان روزانه خود را صرف گوش دادن به موسيقي هاي شاد كرده بودند، نه تنها در مقايسه با گروه شاهد تمركز بالاتري داشتند بلكه آمار افسردگي و اختلالات اضطرابي نيز در آنها کمتر بود. کسانیکه به موزیکهای غمگین گوش می دهند بیشتر دچار اضطراب وافسردگی و بیقراری و نوسانات خلقی میشوند و همین امر موجب میشود تا امار و میزان خودکشی افزایش یابد.

زیرا بعضی از موسیقی ها بخصوص رپ که بیشتر نوجوانان علاقمند هستند وممکن است روزانه به انها گوش دهند تمام مطالب بدبختی وناامید کننده دارد که گوش دادن روزانه به انها موجب میشود تا درنوجوان افسردگی وناامیدی موج‌بزنه ودر دنیای ناامیدی غرق شود.وگاهی اوقات افراد مشکلاتی در زندگی خود دارند که با گوش دادن به این موسیقی ها باعث نشخوار افکار منفی میشود که بسیار خطرناک است

نظر خود را درباره «اثرات موسیقی غمگین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اثرات موسیقی غمگین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.