زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه آیس موکا

طرز تهیه آیس موکا

آیس موکا با قهوه، یخ و پودر شکلات تهیه می‌شود و یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در کافه‌های جهان و همچنین ایران می‌باشد.

آیس موکا (Iced Mocha) با طعم دلپذیر یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه فصل تابستان می‌باشد که طرز تهیه آن هم بسیار ساده است. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه آیس موکا را آموزش ببینید.

آیس موکا

مواد لازم برای تهیه آیس موکا

پودر قهوه 1 ساشه
پودر شکلات 2 قاشق
آب به مقدار لازم
شیر 1 لیوان
سس شکلات برای تزئین
خامه برای تزئین

 

طرز تهیه آیس موکا

یک ساشه قهوه و کمی آب را در مخلوط‌ کن بریزید. یا اینکه یک فنجان قهوه را در قهوه ساز آماده کنید. پس از کمی خنک شدن، چند تکه یخ، شیر و پودر شکلات را در مخلوط کن اضافه کنید.

لیوان مورد نظرتان را با سس شکلات تزئین کرده و مواد مخلوط کن را درون لیوان بریزید. روی لیوان را کمی خامه اضافه کرده و با سس شکلات تزئین کنید.

نکته: می توانید از 2 اسکوپ بستنی وانیلی به جای خامه برای تزئین استفاده کرده سپس کمی سس شکلات یا شکلات رنده شده روی بستنی بریزید.

 

نظر خود را درباره «طرز تهیه آیس موکا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه آیس موکا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.