زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفاوت نسخه آنلاک شده اپلیکیشن های اندروید

تفاوت نسخه آنلاک شده اپلیکیشن های اندروید

در این بخش از آسمونی به بررسی برنامه های آنلاک در اندروید در خدمت شما هستیم

نسخه های اپلیکیشن های اندروید

1- نسخه عادی برنامه
در اصل همان نسخه می باشد که شما از مارکت دانلود می کنید و درصورتی که برنامه پولی باشد دارای محدودیت هایی می باشد.

2- نسخه آنلاک شده برنامه
در این نسخه محدودیت ها و تبلیغات برنامه برداشته شده است چون به صورت کلی آنلاک کردن به این مفهوم است که یک کپی از نسخه اصلی برنامه می باشد با تغییرات ولی در این نسخه امکان اینکه برنامه روی بعضی از گوشی ها سازگار نباشد اماکن دارد.

3- نسخه مود شده
این نسخه ها توسط افرادی غیر از سازنده و شرکت معرفی کننده دست کاری می شوند و خیلی از امکانات پولی و یا دسترسی های بسته شده در نسخه اصلی را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می دهند مود به معنی هک کردن نیست چون فقط مقدار و یا گزینه ایی کم و یا زیاد می شود و اصل برنامه هیچ تغییری نمی کند.
مثال: یک بازی موبایل را نسخه Mod کرده ایم و می‌توانیم تعداد سکه‌های داخل بازی را بینهایت قرار دهیم در صورتی که سازنده اصلی بازی تعداد محدودی امکانات مثل پول،سکه و ...

4- نسخه پرو برنامه
در کل نسخه پرو یا Premium برنامه یعنی کامل ترین نسخه آن بازی و یا برنامه و معمولا این نسخه ها پولی هستند ولی نسبت به نسخه های رایگان از امکانات خیلی بیشتری بهره می برند در نسخه پرومیوم بالا بودن امنیت اطلاعات ، بروزرسانی ، شخصی سازی و پشتیبانی از استانداردها جزعی از این نسخه می باشد.

نظر خود را درباره «تفاوت نسخه آنلاک شده اپلیکیشن های اندروید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت نسخه آنلاک شده اپلیکیشن های اندروید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.