زمان مطالعه: 3 دقیقه
آفرهای هتل درویشی مشهد!

آفرهای هتل درویشی مشهد!

سفر به مشهد همیشه خاطره‌انگیز و جذاب است. شهری زیارتی و توریستی که هرساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است.

سفر به مشهد همیشه خاطره‌انگیز و جذاب است. شهری زیارتی و توریستی که هرساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است. ورود این حجم از مسافران نیاز به وجود اقامتگاه‌های متعدد، مسافرخانه و هتل در مشهد است تا نیاز به هتل و استراحتگاه‌ها برطرف شود. در این میان برخی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها دارای مزایا و امکانات بسیار زیادی هستند و رفاه بیشتری برای مسافران ایجاد می‌کنند.

ازجمله این هتل‌ها می‌توان به هتل درویشی مشهد اشاره کرد که اقامتی به‌یادماندنی، راحت و خاطره‌انگیز را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل مجلل امکانات و خدمات بسیار زیاد و متنوعی دارد و همین مسئله باعث نرخ بالای رزرو هتل شده است. اما در برخی از روزهای سال هتل مشهد آفرهایی برای مسافران در نظر می‌گیرد. اگر شما هم دوست دارید با امکانات مختلف این هتل آشنا شوید و از زمان تخفیف‌های آن باخبر باشید، پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مقاله همراه ما بمانید.

هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید

در یک تعریف می‌توان گفت که هتل درویشی مشهد یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در مشهد است و امکانات بسیار زیادی برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل 5 ستاره از سال ۱۳۹۰ کار خود را شروع کرد و با داشتن ۲۳ طبقه و ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت در دسته باشکوه‌ترین اقامتگاه‌های مشهد برای پذیرایی از زائران است.

این هتل در مشهد تنها دارنده آتریوم در شرق ایران است. به‌عبارت‌دیگر آتریوم به فضای بازی گفته می‌شود که بین دو ساختمان قرار دارد. رستوران این هتل به‌صورت آتریوم و همراه با سقف شیشه‌ای احداث شده است. بنابراین میهمانان می‌توانند در فضایی منحصربه‌فرد و جذاب غذا سرو کنند.

این هتل مجلل بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ قرار دارد و برای دسترسی به آن از فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد باید حدود 15 تا 20 دقیقه در مسیر باشید. همچنین فاصله هتل درویشی مشهد با ایستگاه راه‌آهن حدود ۴.۵ کیلومتر است. بنابراین اگر بخواهید از هتل به ایستگاه قطار و یا برعکس بروید، حدود 5 تا 10 دقیقه زمان می‌برد.

امکانات مختلف هتل درویشی مشهد

امکانات مختلف هتل درویشی مشهد
امکانات مختلف هتل درویشی مشهد

انواع هتل در مشهد امکانات متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌دهند، اما خدمات هتل درویش واقعاً لوکس و لاکچری است. بنابراین اگر دوست دارید سفری ایده آل در مشهد تجربه کنید، هتل درویشی بهترین انتخاب است.

این مطلب را هم بخوانید: هتل های پنج ستاره و خاص مشهد

این هتل امکانات مختلفی مانند سالن ماساژ، مجموعه آبی اسپا، استخر، سونا، سالن زیبایی، سالن بدنسازی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد، سوئیت و اتاق‌های زیبا، خدمات بیدارباش و... را در اختیار مسافران می‌گذارد.

در این هتل می‌توانید از فضای سبز، اتاق بازی کودکان، لمکده، زمین ورزشی، صندوق امانات، انواع رستوران روف گاردن، آتریوم و رستوران فیروزه، لاندری، خدمات معلولین و ... برخوردار شوید. همچنین خدمات تشریفات ویژه، نگهداری کودک، کرایه اتومبیل و تاکسی‌سرویس را باید به امکانات آن اضافه کرد.

واحدهای اقامتی هتل درویشی

واحدهای اقامتی هتل درویشی
واحدهای اقامتی هتل درویشی

سوئیت و اتاق‌های این هتل خدمات مناسب را به مسافران ارائه می‌دهد. علاوه بر آن یکی از واحدهای اقامتی جذاب این هتل در مشهد، دوبلکس‌های ایران اسلام است. این اقامتگاه مناسب کسانی است که عاشق نقش و نگارهای اسلامی و بناهای فیروزه‌ای ایرانی اصیل هستند.

همچنین پنت هاوس اسپا یکی از واحدهای اقامتی بسیار مجلل این هتل است که امکانات فوق تصور را به مسافران ارائه می‌دهد. علاوه بر آن واحدهای اقامتی دیگری مانند اتاق آینده، سوئیت دوبلکس پرزیدنتال، دوبلکس چین، هند، عرب، اتاق فصل و سوئیت دوبلکس ایران باستان با طراحی‌های جذاب در اختیار مسافران علاقه‌مند قرار می‌دهد.

تخفیف واحدهای اقامتی در هتل درویشی مشهد

علاوه بر واحدهای بسیار لوکس و لاکچری شما می‌توانید از اتاق‌های اکونومی این هتل و تخفیف‌های جذاب آن استفاده کنید. به‌طور مثال اگر دوست دارید با هزینه کمتری در این هتل اقامت کنید، پیشنهاد می‌کنم که فصل‌های خلوت‌تر را برای سفر انتخاب کنید تا تخفیف‌های تا 20 و 30 درصد هم دریافت کنید.

همچنین روش جذاب دیگر برای اقامت در این هتل، انتخاب واحدهای اقامتی اکونومی است که امکانات مناسب  و راحت در اتاق به همراه سرو رایگان صبحانه را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما درصورتی‌که قصد دارید از تخفیف‌های بسیار خوب این هتل استفاده کنید، بهترین روش این است که در فصل‌های پاییز و زمستان و روزهایی که تعداد مسافرت به مشهد کاهش پیدا می‌کند، به مشهد سفر کنید. در این صورت حتی می‌توانید از تخفیف‌های تا 50 درصد برای رزرو هر اتاق در این هتل برخوردار شوید و امکانات مختلف آن را با قیمتی شگفت‌انگیز دریافت کنید.

نظر خود را درباره «آفرهای هتل درویشی مشهد!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آفرهای هتل درویشی مشهد! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.